Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از ورود مدعی العموم به موضوع ایمن سازی سد شهید شاهچراغی خبر داد. تاریخ انتشار: 09:26 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۸۳۲

محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از ورود مدعی العموم به موضوع ایمن سازی سد شهید شاهچراغی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به غرق شدن عده‌ای در سد شهید شاهچراغی دامغان با دادستان عمومی و انقلاب و مدیر امور منابع آب دامغان در خصوص نصب فنس، تابلوی شنا ممنوع و برقراری گشت‌های ویژه مکاتبه به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: در این خصوص مقرر شد تا مدیریت امور منابع آب دامغان ظرف یک هفته از روز مکاتبه نسبت به اتخاذ تمهیدات وضعی_انتظامی مربوطه در اطراف سد مذکور اقدام و مراتب به دادستان دامغان اعلام شد.   بیشتر بخوانید: ورود مدعی العموم به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مسیر رودخانه‌ها برای پیشگیری از حوادث احتمالی ورود مدعی العموم به موضوع تخریب حریم غار نمکدان و ژئوپارک جهانی قشم/ نحوه واگذاری پروژه گلدن سیتی بررسی می‌شود وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همچنین با شهرداری سمنان در خصوص انجام عملیات رفع خطر از ملک مسکونی واقع در میدان منوچهری وفق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مکاتبه به عمل آمد و دستورات قضایی لازم جهت ورود به ملک مورد نظر صادر شد.

شریف ابراهیمی عنوان کرد: در این خصوص مقرر شد با توجه به احتمال فرو ریزی بنا و تهدیدات جانی و مالی، موضوع به صورت ویژه در دستور قرار گیرد و اقدامات لازم در این راستا جهت رفع خطر بنای مذکور انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان مدعی العموم دادستان سمنان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان ورود مدعی العموم به موضوع رفع خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر اساس تباصر بودجه سال جاری و با موافقت اعضای شورای شهر، تالار شهیدان نژاد فلاح و خط ۴ حصار ایمن سازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز عمار ایزدیار، ظهر امروز در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلی کرج، طی گفت‌وگویی با خبرنگاران حاضر، خبرنگاران به لوایح و مصوبه‌های این جلسه اشاره کرد و گفت: به جهت ایمن سازی تالار شهیدان نژاد فلاح و ایمن سازی حادثه ناگواری که در خط ۴ حصار اتفاق افتاد بر اساس تباصر بودجه سال جاری مقرر بود پروژه‌هایی که اعتبار آنها بیش از ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته اند در کمیسیون تلفیق بررسی و مقرر شد این دو پروژه در سال جاری ایمن سازی شوند.

وی به لایحه شهرداری در خصوص طرح اصلاح اساسنامه و تفکیک سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: با تدوین اساسنامه سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر اساس ماده ۵۴ قانون شهرداری‌ها و سازمان زیباسازی براساس ماده ۸۴ با اکثریت آرا حاضرین موافقت شد.

سخنگوی شورای شهر کرج تاکید کرد: در این راستا شهرداری کرج مکلف شد ظرف مدت ۱۵ روز بعد از تصویب نسبت به ارائه اساسنامه سازمان‌های مذکور به شورای اسلامی شهر کرج جهت سیر مراحل قانونی اقدام نماید.

ایزدیار یادآور شد: در این جلسه همچنین مصوبه‌های کمیسیون تلفیق جهت ساخت مقبره شهدای گمنام در چند نقطه از شهر به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

ایزدیار به هشتادمین صورت جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اشاره کرد و افزود: لایحه شهرداری در خصوص استفاده خدمتی از ۶ نفر راهبر قطار و یک نفر مدیر عملیاتی در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با قیودی مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

کد خبر 748137

دیگر خبرها

  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری