Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:07:09 GMT

آسمان زنجان نارنجی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۲۱۰۸

آسمان زنجان نارنجی می‌شود

ایسنا/زنجان هواشناسی استان زنجان در اطلاعیه جوی، هشدار نارنجی اعلام کرد.

اداره‌کل هواشناسی استان زنجان طی اطلاعیه‌ای از بارش برف و باران و کولاک برف در ارتفاعات خبر داده است، به طوری که زنجانی‌ها شاهد بارش پراکنده برف و باران در برخی مناطق از روز چهارشنبه (۳۰ بهمن) و تقویت سامانه و افزایش میزان بارش طی روز پنج‌شنبه (اول اسفند) خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع پدیده جوی پیش‌بینی‌ شده در دو روز آتی، بارش متناوب برف و باران، در مناطق کوهستانی بارش برف و وقوع کولاک و وقوع مه و نیز کاهش دید افقی است که منطقه اثر آن اغلب مناطق استان به‌ویژه نیمه شرقی آن است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، زمان پایان فعالیت جوی اواخر وقت پنج‌شنبه (اول اسفند) است و اثر احتمالی مخاطره‌آمیز برای فعالیت سامانه جوی، اختلال در تردد در محورهای کوهستانی بر اثر بارش برف، وقوع کولاک و احتمال رخداد بهمن در محورهای تهم – چورزق، دندی - تخت‌سلیمان و گردنه خان‌چایی است.

در این اطلاعیه جوی به شهروندان توصیه شده است که در سفرهای برون‌شهری به‌ویژه در مناطق کوهستانی، احتیاط لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اجتماعی پیش بینی آب و هوا برف و باران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سامانه بارشی درمناطق مختلف استان  فعال است ومیزان بارش ها درنواحی کوهستانی البرز بیشتر . بااین شرایط احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و خطر ریزش سنگ درمناطق کوهستانی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: عدم توقف و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، لایروبی کانال ها و آبراهه‌ها، محکم کردن سازه‌های موقت و تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارت های ناشی از وزش باد شدید ضروری است.

شهروندان باتوجه به لغزندگی جاده ها از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • آسمان این شهر نارنجی شد
  • آسمان این شهر نارنجی شد/ عکس
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان