Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@19:16:26 GMT

برخورد دو هواپیما در آسمان استرالیا

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۲۱۳۹

برخورد دو هواپیما در آسمان استرالیا

در پی برخورد دو هواپیما به یکدیگر در آسمان استرالیا، دو خلبان و دو مسافر کشته شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، برخورد دو هواپیمای سبک در آسمان استرالیا به کشته شدن چهار نفر منجر شد. تکه‌های خرد شده دو هواپیما در سراسر منطقه‌ای روستایی در شمال ملبورن پخش شد.

پلیس اعلام کرد این دو هواپیمای دو موتوره، هر کدام یک خلبان و یک مسافر داشتند و در ارتفاع ۱۲۰۰ متری بر فراز منطقه‌ای در ۱۲۰ کیلومتری شمال ملبورن باهم برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقایای خرد شده این دو هواپیما روی زمین و لابه‌لای شاخه‌های درختان پخش شد.

پلیس می‌گوید این دو هواپیما قانونی پرواز می‌کردند، اما بررسی درباره این حادثه ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواپیما استرالیا آسمان استرالیا برخورد دو هواپیما دو هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: گروه‌های مهندسی برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش روز دوشنبه در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرز‌های شرقی (افغانستان) وارد منطقه شده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: منطقه شمال شرق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم.

وی گفت: مرز افغانستان نیز از مهر ۱۳۹۷ به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

دیگر خبرها

  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است