Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:24:50 GMT

۴ زندانی کرمانی از اعدام رهایی یافتند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۲۲۴۸

۴ زندانی کرمانی از اعدام رهایی یافتند

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از عفو ۲۶ نفر از محکومین به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کرمان خبر داد.

"یدالله موحد" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) با پیشنهاد عفو، تخفیف یا تبدیل مجازات ۲ هزار و ۳۱۵ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند، که ۲۶ مورد از آنها مربوط به استان کرمان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای قضایی استان کرمان اعلام کرد: با اعمال این عفو ۴ نفر مجازات اعدامشان با یک درجه تخفیف به حبس ابد تبدیل شده است ضمن آنکه ۸ نفر نیز با اعمال این عفو از زندان های استان کرمان آزاد شده اند و همچنین ۱۴ نفر میزان مجازاتشان تقلیل یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان کرمان عفو رهبری زندانی اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی انقلاب اسلامی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کاووس حبیبی امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: پایان گروگانگیری در نیکشهر / ۴ شرور دستگیر شدند

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/


کد خبر: 1229535 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند