Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ منوچهر تیموری مدیرکل ثبت احوال ایلام گفت: تاکنون ۲٠٠ نفر از افراد بالای ۱۸ سال استان که شناسنامه‌های آن‌ها مفقود شده برای دریافت خدمات سجلی به ادارات ثبت احوال مراجعه کرده و شناسنامه آنان تا پایان وقت اداری فردا صادر و تحویل داده خواهد شد.

منوچهر تیموری خاطرنشان کرد: ثبت‌احوال از ارکان مهم در ستاد انتخابات است و همکاران ما به عنوان عضو هیئت‌های اجرایی در کنار فرمانداران و بخشداران حضور دارند و در انتخابات پیش تعامل و همکاری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوادامه داد: ادارات و دفاتر ثبت احوال در ۱۰ شهرستان، سه بخش و یک نمایندگی و در مجموع ۱۴ واحد اجرایی ثبت احوال در نقاط مختلف استان با حضور همه کارکنان و همکاران برای ارائه خدمات سجلی فعالیت دارند.

تیموری تاکید کرد: در روز پنج شنبه و جمعه نیز ادارات ثبت احوال به عنوان پشتیبان ستاد انتخابات نیز فعالیت خواهند داشت.

او عنوان کرد: تمام ادارات ثبت‌احوال استان مجهز به فیبر نوری هستند که سرعت و دقت بالایی را برای این مجموعه به ارمغان آورده و خدمت گزاری را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم ادارات ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند

طبق آمار ثبت احوال کشور از تعداد فوتی‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، مردان بیشتر از زنان فوت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵.۶ درصد و زنان ۴۴.۴ درصد از ثبت فوت ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل(۱۴۰۱) برابر ۵۶.۶ درصد برای مردان و ۴۳.۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  ۴۱۸هزار و ۷۴۱  رویداد فوت ثبت شده، ۵.۶درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است