Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:42:59 GMT

مردم ایران با انقلاب و آرمانهای آن قهر نیستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۲۵۹۳

مردم ایران با انقلاب و آرمانهای آن قهر نیستند

ایسنا/اردبیل دبیر کل جبهه جوانان انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران با انقلاب و آرمان‌های آن قهر نیستند ولی در شرایط موجود کشور انتظار تغییر در اوضاع اقتصادی را دارند.

محمدجواد محمدی نوری 29 بهمن در همایش گام دوم انقلاب و انتخابت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حالی وارد دهه پنج انقلاب شدیم که نسل کنونی جنگ و آثار زیانبار آن را ندیده و نمی‌توانند تحلیلی از آن موقعیت داشته باشند و در این شرایط باید به باور و اعتقاد جوانان ایمان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کشورمان چهار برهه حساس و خطیر را پشت سر گذاشته که یکی از آنها نهضت امام با همراهی مردم بوده که با یک خیز عظیم و حرکت جهادی ملت همراه بود و بعد از آن نیز دوران سخت و دشوار جنگ تحمیلی را سپری کردیم.

دبیر کل جبهه جوانان انقلاب اسلامی خوش‌بینی و درک امام راحل و مقام معظم رهبری را به نسل جوان یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما در این 40 سال نتوانستیم برای آینده کشور استاندار و فرماندار خوشفکر و جوانی را تربیت کنیم و معلوم نیست تا کی باید این دغدغه و نگرانی ما را رنج دهد.

محمدی نوری افزود: در همین دولت وزیر 35 ساله‌ای وارد کابینه شد تا میانگین سنی کابینه را پائین بیاورد در حالی که انتظار بود از ظرفیت جوانان بیشتر از این در عرصه‌های مختلف اجرایی و مدیریتی استفاده می‌شد.

وی به وضعیت سوت و کور انتخابات در پایتخت و شور و حال انتخاباتی در استان‌ها و شهرستان‌هایی نظیر اردبیل اشاره کرد و گفت: ما در این 40 سال دستاوردهای متعددی داشتیم که نمی‌توان آنها را انکار کرد اما شایسته است در کنار افراد باتجربه در مجلس آینده از متخصصان و نیروهای توانمند و کارآمد تازه نفس استفاده شود تا اعتماد نسل آینده به نظام اسلامی تقویت شود.

دبیر کل جبهه جوانان انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ما پای انقلاب خود هستند و به هیچ وجه نمی‌خواهند عرصه را برای بیگانگان خالی کنند و از همین روی ما به عنوان یک تشکل سیاسی و حزبی در کنار کارهای تشکیلاتی سعی می‌کنیم کارهای فرهنگی، هنری و اجتماعی را نیز مدنظر قرار دهیم.

محمدی نوری تصریح کرد: تا زمانی که مردم را در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دخالت ندهیم و حق مسلم نسل جوان را در عرصه‌های مختلف ادا نکنیم نمی‌توانیم دم از همراهی مردم و نسل آینده در ایجاد تحول و موج امیدواری در جامعه بزنیم.

وی ادامه داد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی در جای جای این کشور 60 میلیون نفر به عزاداری و تکریم این شخصیت پرداختند که تشییع پیکراین شهید تنها یک پیام داشت و آن اینکه مسئولان باید اخلاص در عمل را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

قائم مقام جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با بیان اینکه مردم با انقلاب قهر نکرده بلکه دلخور هستند، اظهار کرد: باید این دلخوری را رفع کنیم که مجلس آینده می‌تواند ضعف‌ها را برطرف و به اقدامات موثر و مفید دست بزند.

محمدی نوری کار ماندگار مجلس دهم را تصویب قانون عدم بکارگیری نیروهای بازنشسته در عرصه‌های مدیریتی دانست و خاطرنشان کرد: با این مصوبه مجلس ظرفیت خوبی برای حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی فراهم آمد تا آنها بتوانند در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند.

وی به ظرفیت خوب استان اردبیل در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی اشاره کرد و گفت: در این استان باید با راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری به توزیع مناسب آب و احیای واحدهای صنعتی در شهرک‌ها توجه شود که انتظار می‌رود سه کاندیدای مورد حمایت جمعیت جوان انقلاب اسلامی استان اردبیل بتوانند در گره‌گشایی این مشکلات موثر عمل کنند.

دبیر کل جبهه جوانان انقلاب اسلامی از منصور حقیقت‌پور به عنوان عنصر مطلوب با تجربه و تخصص شایسته، یوسف اکبری به عنوان نیروی جوان، دلسوز و مطالبه‌گر و بدری نیروی آزمون پس داده و شاخص در عرصه عمران آبادانی یاد کرد و گفت: در مجلس آینده باید ضعف ادوار گذشته در حوزه نظارت بر حسن اجرای قوانین رفع شده و در جایگاه نمایندگی امکان قانونگذاری شایسته و نظارت پیگیرانه مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انقلاب اسلامي ايران مشارکت مردمی مجلس آینده محمدی نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی در مراسم روز شوراها ضمن تبریک روز ملی شوراها به نسخه مردم سالاری دینی امام راحل اشاره کرد و گفت: مصادیق این مردم سالاری را امروز در اصل هفتم قانون اساسی در بدست گرفتن امور مدیریت شهر توسط شوراها را به نمایندگی از مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها امانت‌دار خوبی در رفع نیازهای مردم براساس قانون باشند، گفت: امروز شوراها مأموریت سنگینی را در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی به عهده دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه در عرصه امنیتی باید حد و مرزهایی داشته باشیم، تصریح کرد: وظیفه شوراها در عرصه امنیتی نیاز به نگاه جامع و اشراف کامل در این عرصه است.

محمدی فشارکی با بیان اینکه نباید نگاه‌ها در شوراها صرفاً عمرانی، سیاسی و فرهنگی گرفته باشد و لو اینکه نمره ۲۰ را گرفته در این عرصه‌ها گرفته باشند، گفت: مردم امروز از شوراهایشان در شرایط بد اقتصادی و معیشتی توقع دارند نگاه خود اتکایی و پایداری به روستاهایشان داشته باشند تا مهاجرت از روستا کمتر و بر عکس برجمعیت روستا روز بروز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روستاها باید محیطی آرام بخش برای عموم مردم باشد تصریح کرد: شوراها در خدمت رسانی به مردم روستا باید در تراز نظام و انقلاب باشند.

کد خبر 6092202

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم