Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیرمسئول روزنامه ولایت قزوین گفت: کسی نمی‌تواند ادعای ضد دیکتاتوری داشته باشد اما مخالف حضور مردم در انتخابات باشد چراکه بنا به تأکید امام راحل شرکت مردم در تمام انتخابات یک تکلیف است و این تأکید مسیر را برای همه روشن می‌کند.

سید عبدالعظیم موسوی، مدیرمسئول روزنامه ولایت قزوین و پیشکسوت رسانه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات  اظهار کرد: در هر جای دنیا هر میزان که با حضور مردم در پای صندوق رأی مخالفت شود در راستای دیکتاتوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسی نمی‌تواند ادعای ضد دیکتاتوری داشته باشد اما مخالف حضور مردم در انتخابات باشد چرا که بنا به تأکید امام راحل شرکت مردم در تمام انتخابات یک تکلیف است و این تأکید مسیر را برای همه روشن می‌کند.

موسوی تصریح کرد: کسی که در انتخابات حضور نداشته و رأی ندهد و یا مخالف شرکت مردم در این فضا باشد و اقدامات او منجر به کم‌رنگ شدن تنور انتخابات و از شور افتادن آن شود، بی‌شک تکلیف او نسبت به‌نظام روشن است چرا که قدمی در جهت مخالف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل برداشته است.

وی ادامه داد: معتقدیم انقلاب اسلامی بهترین انقلاب با رهبری بهترین امام و رهبر بود و شکی نداریم که از این انقلاب بهتر و سالم‌تر به وجود نخواهد آمد زیرا می‌بینیم که چه دست‌آوردهای بزرگی را برای ما به ارمغان آورده است.

وی اضافه کرد: با این حال بی‌شک مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد که برای بهبود آن و رفع مشکلات راهی جز اصلاح امور از طریق حضور در انتخابات و توجه به نظر و انتخاب مردم وجود ندارد.

رئیس اسبق خانه مطبوعات استان قزوین یادآور شد: باید تمام تلاش ما این باشد که راه‌های افزایش مشارکت مردمی و اعتماد آن‌ها به صندوق‌ها را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ضرورت مشارکت در انتخابات انتخاب درست انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم حضور مردم در انتخابات شرکت مردم امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • آیا می شناسیدش؟
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم