Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین حقیقی» خواننده و «امید روزبه» ترانه سرا در چهل و پنجمین محفل اتفاق ترانه، مسائل روز ترانه و آواز را بررسی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در چهل و پنجمین نشست اتفاق ترانه که به روال معمول در عصر روزهای شنبه اول هر ماه با اجرای حامد عسکری شاعر و ترانه‌سرای خوش ذوق کشورمان برگزار می‌‌شود، حسین حقیقی و امید روزبه، به عنوان مهمانان ویژه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حقیقی که بیشتر با کلیپ معروف «ما ایستاده‌ایم» در بین جوانان و علاقه‌مندان به موسیقی شناخته شده است از آن جمله خوانندگان جوانی است که در آثار خود توجه خاصی به مسائل آیینی و مذهبی دارد.

همچنین علاقه‌مندان به شعر و ترانه، امید روزبه را بیشتر با مجموعه «آل اثر» و عاشقانه‌هایش می‌شناسند که اغلب آن را با چاشنی طنز در آمیخته است و سعی می کند مسائل ومشکلات اجتماعی و فرهنگی را با لطافت بیشتری مورد نقد و بررسی قرار دهد.

شایان ذکر است، محفل اتفاق ترانه اولین شنبه‌ از هر ماه در تماشاخانه مهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند سوم اسفند ماه، ساعت 17:30 به نشانی حوزه هنری انقلاب اسلامی، واقع در در خیابان حافظ- تقاطع سمیه- تالار مهر حوزه هنری، مراجعه نمایند.

شرکت در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: امید روزبه حسین حقیقی حوزه هنری اتفاق ترانه علاقه مندان حسین حقیقی امید روزبه حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان