Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سرخه با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه هر ایرانی است، گفت: باید فرد اصلح، کارآمد، انقلابی و طرفدار عدالت را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، سرهنگ مرتضی عبداللهی صبح امروز در نشست بصیرتی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، اعضای شورای حوزه‌های مقاومت، مربیان صالحین و ائمه جماعات شهرستان سرخه با عنوان حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: همه ما به‌عنوان سربازان حضرت آقا باید به بند بند سخنان ایشان گوش فرا دهیم و آن‌ها را تحلیل دقیق و عملی کنیم؛ بیانات حضرت آقا نقشه راه ما است و این اصل امروز وظیفه ما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اقشار مختلف مردم، همافران و مداحان گفت: ایشان فرمودند که شما مسؤولیت هدایت جامعه را برعهده دارید و اگر به تکلیف و وظیفه خود عمل نکنیم، خداوند به خشم می‌آید؛ امروز همه ما تکلیفی سنگین بر گردن داریم که اگر بدان عمل نکنیم، خداوند ما را هم تنبیه خواهد کرد و تنبیه ما از تنبیه مردم عادی به‌مراتب سخت‌تر خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سرخه با بیان اینکه امروز در این برهه و تا زمان باقی‌مانده به انتخابات دوم اسفندماه تکلیف ما چیست؟، اذعان داشت: تمام ظرفیت سپاه و بسیج برای حفظ انقلاب اسلامی به وجود آمده است و ما اکنون در موقعیتی حساس قرار داریم.

عبداللهی تأکید کرد: سردار سلیمانی نیز در وصیت‌نامه خویش گفته است که امروز اگر دشمن بیاید به زمان شاه برنمی‌گردیم؛ بلکه کل اسلام را نابود خواهد کرد، امروز نبرد، نبرد آمریکا و ایران نیست، بلکه نبرد حق و باطل است؛ پس دستشان برسد؛ کل حق را از بین می‌برند.

وی تصریح کرد: تکلیف ما در این شرایط حساس تاریخی، دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و البته معرفی شاخص‌ها به‌منظور انتخاب اصلح است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سرخه افزود: حضرت آقا نیز فرمودند که هر کسی کشورش، امنیت کشورش، رفع مشکلات کشورش و گردش نخبگان صحیح در کشور را دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند.

عبداللهی بیان کرد: امروز اگر می‌خواهیم از انقلاب اسلامی دفاع کنیم باید بین مردم برویم و مردم را به سهیم شدن در سرنوشت خود و کشورشان دعوت کنیم و باید به مردم بگوییم که در صحنه باشید و در انتخابات شرکت کنید.

مردم‌سالاری دینی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است 

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات نشانه عزم و اقتدار ایران است، ادامه داد: از نظر من، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در این ۴۱ سال، مردم‌سالاری دینی است و جمهوری اسلامی را همین مردم با رأی ۹۸ درصدی انتخاب کردند که نخستین دستاورد آن نوشته شدن قانون اساسی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سرخه گفت: همین مردم بودند که به قانون اساسی رأی دادند و هرچه در این جمهوری اسلامی اتفاق می‌افتد، با نقش‌آفرینی مستقیم و غیرمستقیم مردم رقم می‌خورد و در هیچ جای این نظام چیزی به مردم تحمیل نشده است.

عبداللهی عنوان کرد: این مردم بودند که هشت سال به گفتمان سازندگی، هشت سال به گفتمان گفت‌وگوی تمدن‌ها، هشت سال به گفتمان محرومیت‌زدایی و مقابله با استکبار و هشت سال به گفتمان مذاکره برای رفع مشکلات کشور رأی دادند؛ پس دیدیم همین مردم رأی دادند و همین امام امت پای رأی مردم ایستاد؛ همان امامی که گفت من به آمریکا و مذاکره با آن خوش‌بین نیستم؛ اما امت این را می‌خواست، مردم‌سالاری دینی به همین معنی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون باید به این مردم بگوییم، حالا خودتان باید در صحنه حضور یابید و انتخاب کنید که چه مجلسی با چه تفکری بر سر کار بیاید؛ چراکه مجلس در رأس امور است، بیان کرد: امروز ما باید با منطق، دلیل و برهان مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم و بگوییم اگر سرنوشت کشورتان فارغ از هر مرام و مسلکی که دارید، برایتان مهم است، باید در انتخابات شرکت کنید.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سرخه با اشاره به سخنان حضرت آقا افزود: باید نماینده‌ای که وارد مجلس می‌شود، مؤمن، انقلابی، شجاع، کارآمد و طرفدار عدالت باشد؛ اگر سرباز ولی هستیم باید از آبرو، مال و جانمان برای ولی خود خرج کنیم و دعوت مردم برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح کمترین کاری است که در این برهه حساس باید انجام دهیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات انقلاب اسلامی مقاومت فرمانده سپاه سرخه سرخه مرتضی عبداللهی شرکت در انتخابات انتخابات شرکت مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی همین مردم رأی دادند حضرت آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا غزنوی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران افزود: هر یک از افراد جامعه توانمندی‌هایی دارند، اما در فضای سردرگم نمی‌دانند باید چه کار کنند. باید زنجیره‌های ارزشی در زمینه تولید را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم تا مشارکت مردم در این رابطه افزایش یابد.

وی عنوان کرد: باید سیاست‌های صنعتی را هرچه زودتر تعیین تکلیف کنیم تا مسیر رشد و توسعه زنجیره‌های ارزش مشخص شود.

غزنوی بر لزوم توجه هرچه بیشتر به شرکت‌های بزرگ و پیشران کشور تاکید کرد و گفت: اگر این شرکت‌ها در کانون توجهات قرار گرفته و امتیازات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود، شرکت‌های متوسط، کوچک و حتی خرد می‌توانند در زنجیره ارزش قرار گیرند.

وی تصریح کرد: اگر برنامه‌ریزی صنعتی نداشته باشیم، مردم در بی‌برنامگی نمی‌توانند مشارکت در جهش تولید کنند و به سمت هدررفت منابع مالی یا در نهایت برنامه‌های خود اشتغالی می‌رویم.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران همچنین با اشاره به فراز دیگری از سخنان روز گذشته انقلاب و تاکید بر اینکه اعتبارات بانکی باید به سمت تولید برود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دلسوزانه و پدرانه موضوع تسهیلات بانکی را عنوان می‌کنند، که باید مورد توجه قرار گیرد.

غزنوی به اشاره به اینکه تامین سرمایه در گردش و سپس سرمایه ثابت، نخستین و مهم‌ترین مساله برای تحقق جهش تولید است، اظهار داشت: به عنوان مثال در موضوع فرزندآوری و ازدواج با توجه به اهمیت رشد جمعیت، تسهیلات تکلیفی یک‌هزار و ۳۰۰ همتی در نظر گرفته شده است، از این رو ضروری است در رابطه با جهش تولید و تحقق فرمایشات رهبر انقلاب تسهیلات تکلیفی تعیین شده و یا لایحه و طرحی تنظیم شود.

وی یادآورشد: کارآفرینان و صنعتگران در مراجعه به بانک‌ها با دو موضوع مواجه می‌شوند؛ نخست اینکه اولویت قانونی برای بانک‌ها تسهیلات تکلیفی است، اما تسهیلاتی برای صنایع در نظر گرفته نشده است و دوم اینکه سایر منابع بانکی را شرکت‌های شبه دولتی در اختیار می‌گیرند.

دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران تصریح کرد: اگر منابع و اعتبارات بانک‌ها نیز در این زمینه کم باشد، باید نسبت به افزایش سرمایه و دارایی بانک‌ها از طریق مشارکت مردم اقدام شود و مردم نیز حتماً استقبال خواهند کرد.

غزنوی همچنین به سیاست‌های کلی تامین اجتماعی مورد اشاره در سخنان رهبری اشاره کرد و افزود: با نگاهی به دیگر کشورها مشاهده می کنیم بین پول پرداختی از سوی افراد جامعه در موضوع بیمه و دریافت خدمات تناسبی وجود دارد، اما خدمات تامین اجتماعی در کشور ما بسیار اندک است.

وی یادآورشد: در این زمینه یکی از اشکالات این است که بخش خصوصی سهمی در مدیریت تامین اجتماعی ندارد و با وجود اینکه کارفرمایان ۲۳ درصد و کارگران هفت درصد پرداختی در بیمه دارند، اما در مدیریت آن هیچ نقشی ندارند و چنانچه بخشی از مدیریت در دست بخش خصوصی بود شاهد کمبود خدمات تامین اجتماعی و هدررفت منابع نبودیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم