Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال برای برگزاری دو دیدار خود در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا که از فردا پنجشنبه آغاز می شود، توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه بازیکنان پیش از ورود به اردو درگیر لیگ برتر و دیدارهای فشرده این رقابت ها بودند، گفت: به همین دلیل آنها تا حد زیادی خستگی ذهنی داشتند ضمن اینکه بعضا با مصدومیت‌هایی هم مواجه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم در فرصت زمان کمی که در اختیار داشتیم شرایط ذهنی بازیکنان را مطلوب تر کنیم که تا حد زیادی هم موفق بودیم. البته که به خاطر موضوع آسیب‌دیدگی چند نفر از بازیکنان نتوانستند به اردو و ترکیب اصلی برسند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: در مجموع اما شرایط ملی پوشان برای دو دیدار پیش رو مناسب است. مشکل حادی نداریم و فکر می کنم بتوانیم بازی های خوبی در تهران برگزار کنیم. البته که حریفان‌مان تیم های کمی نیستند. هر دو تیم قطر و سوریه در دیدارهایی که پیش از این با تیم ملی ایران داشتند، خوب و محکم ظاهر شدند و بعضا ما را اذیت کردند.

شاهین طبع به دیدار ایران و سوریه در بازی های آسیایی اندونزی که آخرین رویارویی دو تیم به حساب می آید، اشاره کرد و گفت: در همان بازی سوریه نشان داد که تیمی بدی نیست و حتی اگر تمرکز و دقت کافی نداشته باشیم، می تواند درد سرساز هم باشد. کما اینکه در خیلی از دقایق توانست ما را به زحمت بیندازد. البته که برای دیدار فردا آمادگی و شناخت لازم را داریم و به امید خدا برای کسب برتری به میدان می رویم.

وی همچنین به دیدار با قطر که یکشنبه هفته آینده برگزار می شود، اشاره و خاطرنشان کرد : در رقابت های مقدماتی برای جام جهانی و در دیدار با قطر به مشکل برخوردیم. در کل قطری ها همیشه تیم خوب داشته اند و محکم بازی کرده اند. روز بازی ایران و سوریه، تیم قطر با عربستان دیدار خواهد داشت. اگر بتوانیم فیلم این بازی را به دست بیاوریم می تواند برای رویارویی روز یکشنبه کمک حال مان باشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: در کل اینکه برای دو دیدار پیش رو مقابل سوریه و قطر بیشتر از هر فاکتور دیگری به تمرکز نیاز داریم. بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار هستند و اگر بتوانند با تمرکز کافی بازی کنند، حتما موفق خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و سوریه در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا از ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه در تالار بسکتبال آزادی آغاز می شود.

کد خبر 4856652 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهران شاهین طبع تیم ملی بسکتبال سوریه کاپ آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان قهرمانی آسیا کشتی آزاد تیم ملی بسکتبال ایران و سوریه شاهین طبع دو دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویرا بعد از برد دو بر یک تیمش برابر نساجی مازندران با بیان اینکه تیمش از زمان حضورش در ایران هجومی بوده و در نیمه دوم بازی نساجی باتوجه به ۱۰ نفره شدن تدافعی بازی کرد، افزود: پرسپولیس در دوره آقای گل محمدی هم اینگونه بوده است.

ویرا با اظهار اینکه امروز به خاطر برد تیم خوشحالم اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم، افزود: از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم زیرا در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم اما به گل نرسیدیم و در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

ویرا در ادامه افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: اکنون تمرکزمان رسیدن به قهرمانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم.

ویرا گفت: من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

کد خبر 6098725

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • صعود طبیعت به فينال در شب جادويى استيونز
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت به فینال با پیروزی مقابل ذوب آهن/ تهرانی‌ها حریف گرگانی‌ها شدند
  • تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سودای صعود به فینال از اصفهان
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد