Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@11:39:10 GMT

با کارناوال‌های انتخاباتی برخورد می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۱۳۹

صراط:

سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه همایش آموزش مسئولان انتظامی شعب اخذ رأی که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد با اشاره به فعالیت 4 هزار و 552 شعبه اخذ رأی در تهران، ری و شمیرانات اظهار کرد: بالغ بر 14 هزار همکار انتظامی امنیت شعب اخذ رأی را تأمین خواهند کرد.

به گزارش تسنیم رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه تیم‌‌های ویژه اطلاعات و تمهیدات سنگین امنیتی برای تأمین انتخابات پیش‌بینی شده است، گفت: مسئولیت امنیت شعب اخذ راأی برعهده نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی از کنترل تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی توسط پلیس خبر داد و گفت: تاکنون مطلب قابل ذکری جز یک مورد پاره کردن بنر انتخاباتی، درباره اینگونه تخلفات نداشتیم و اگر موردی نیز وجود داشته باشد آن را به بخش‌های نظارتی اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری ده‌ها جلسه سخنرانی توسط کاندیداها در سطح شهر تهران و برقراری امنیت در تمام این مراسم‌ها، یادآور شد: در تهران مقابل برخی ستادهای انتخاباتی تجمع طرفداران را داشتیم اما اجازه حرکت کارناوال را به طرفداران کاندیداها نمی‌دهیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس تهران کارناوال های انتخاباتی تهران اخذ رأی صراط شعب اخذ اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات