Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروین گفت: اخذ گذشت اولیای دم از قصاص جزو برنامه های این اداره کل است که در این راستا اعضای ستاد تألیف قلوب ۶۳ زندانی زیر قصاص شناسایی شدند که اقدام های لازم برای دریافت رضایت سه نفر از آن ها آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل زندان های همدان گفت: اخذ گذشت اولیای دم از قصاص جزو برنامه های این اداره کل است که در این راستا اعضای ستاد تألیف قلوب ۶۳ زندانی زیر قصاص شناسایی شدند که اقدام های لازم برای دریافت رضایت سه نفر از آن ها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان پروین افزود: به دنبال برنامه های ارائه شده و تدابیر رییس کل جدید دادگستری همدان، جمعیت کیفری این استان کنترل شده است و امیدوارم در چند ماه آینده روند کاهشی جمعیت کیفری را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: تشکیل کمیته های معتذرین و مصلحین واجرای طرح حبل المتین نیز تاثیر مثبت در کاهش جمعیت کیفری زندان های همدان داشته است به گونه ای که در کمیته معتذرین با بیش از ۱۵۰ شاکی تماس برقرار و در نهایت زمینه بخشودگی ۳۰ نفر از زندانیان فراهم شده است.

مدیرکل زندان های همدان همچنین از شروع آموزش حفظ قرآن با حضور ۲۷۰ زندانی خبر داد و گفت: هم اینک ۵۵۰ زندانی این استان در کلاس های قصص قرآنی شرکت می کنند.

پروین ادامه داد: جمعی از مددجویان زندان های استان همدان  نیز در کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن حضور دارند و درصدد خرید ۱۰۰ دستگاه قلم قرآنی برای تسریع و تسهیل در حفظ و روانخوانی زندانیان هستیم.

وی گفت:  همچنین ۱۷۰ جلد کتاب قصص قرآنی نیز خریداری شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قصاص زندان های همدان گذشت اولیای دم جمعیت کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: فردی با هویت ش- ق مرتکب قتل شده بود که پرونده وی پس از رسیدگی به حکم قصاص نفس منتهی و در آستانه اجرا قرار داشت.
عتباتی ادامه داد: به منظور تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم چندین جلسه سازش در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف مستقر در زندان ارومیه برگزار که خوشبختانه این تلاشها منجر به نتیجه گردید و با گذشت اولیای دم از حق خود، محکوم از دار مجازات رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت