Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری صبح چهارشنبه در نشست خبری پیرامون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رسانه‌ها در روزهای پایانی یک شور و نشاط انتخاباتی به وجود آورده‌اند و از طرفی با رفتار اخلاق مدارانه خود و رعایت نکات تخصصی این فضا را در کمال آرامش و امنیت رصد می‌کنید.

وی افزود: حفظ امنیت و احساس آرامش در جامعه مدیون تلاش اصحاب رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات به عنوان یک فرصت وجود دارد و به گفته رهبر تضمین کننده امنیت است.

ناظری تصریح کرد: هر چه انتخابات در آرامش و نظم کامل‌تری برقرار شود مشارکت مردم در پای صندوقهای اخذ رأی بالاتر رود میزان مشروعیت نظام اسلامی را به عرصه ظهور می‌گذارد لذا نقش رسانه‌ها در این رابطه مهم است.

وی یادآور شد: مردم با حضور خودشان نظم و امنیت انقلاب را تضمین می‌کنند ضمن اینکه مساله انتخابات هم به عنوان رکنی بسیار مهم در دنیا مطرح است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در شرایط بسیار حساسی انتخابات را برگزار می‌کنیم و حضور مردم نقطه وصل به نظام است و شهادت حاج قاسم هم به این انسجام نظام کمک خواهد کرد.

ناظری اظهار داشت: یکی از جلوه‌های عظمت انقلاب اسلامی در دنیا انتخابات است اما رکن اصلی آن مردم هستند البته ارکان دیگر هم مهم است. حفظ و صیانت از امنیت انتخابات و صندوق‌ها اولویت پلیس است. ملاک پلیس در تأمین امنیت انتخابات مر قانون است تمامی رده‌های انتظامی در اقصی نقاط کشور در این خصوص آمادگی لازم را دارند.

ناظری یادآور شد: نیروی انتظامی کرمان با توجه به میزبانی پیکر سردار شهید سلیمانی و در این شرایط حساس مسئولیت سنگین‌تری دارد و ان شاالله امنیت خوبی را با مشارکت سپاه و بسیج داشته باشیم.

۱۲۰۰۰ مأمور پلیس در کرمان امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند

وی گفت: بیش از دو هزار شعبه اخذ رأی در ۹ حوزه انتخابیه برای انتخاب ۱۰ نماینده در کرمان وجود دارد که مسئولیت نظم و امنیت انتخابات در حیطه انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است که در این راستا قرارگاه امام علی (ع) را راه‌اندازی کردیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: پنج پاسگاه در جنوب، شرق و غرب استان کرمان با جمعیت ۱۲ هزار نفر مأموریت حساس حفظ امنیت انتخابات را انجام خواهند داد.

وی ابراز داشت: الحمدالله طی این چند سال مردم به پلیس اعتماد کامل داشته‌اند و رأی خود را با کمال اطمینان در صندوق می‌اندازند و با آرامش به خانه‌های خود باز می‌گردند چون می‌دانند پلیس امین رأی آنان است.

ناظری اظهار داشت: در برخی حوزه‌های انتخابی تخلفاتی انجام شده که با آن برخورد کرده‌ایم ضمن اینکه از نمایندگان تبلیغاتی نامزدها می‌خواهم به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس توجه کنند و از ساعت ۸ صبح پنجشنبه دیگر تبلیغاتی نداشته باشند.

وی ادامه داد: درخواست دارم مردم در ساعات اولیه با حضور حداکثری و مشارکت و اقدام جهادی در کنار صندوق‌های رأی حضور داشته باشند از تجمع در اطراف شعب اخذ رأی جدا خودداری کنند.

ناظری تصریح کرد: در روز انتخابات شایعاتی پیرامون آرا وجود خواهد داشت که از مردم می‌خواهم به این شایعات توجه نکنند و همه توجه‌ها به رسانه ملی باشد و اخباری که از منابع قانونی اعلام می‌شوند توجه کنند و به شایعات در فضای مجازی وقعی نگذارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: کاندیداها نیز با سعه صدر به رأی مردم احترام بگذارند زیرا ملاک ما قانون است خط قرمز ما قانون است لذا خواهش می‌کنم مردم، کاندیداها و طرفداران رعایت کنند تا در ساعات پایانی دچار بی نظمی نشویم. همچنین عدم جانبداری از کاندیداها از سوی پلیس در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 4856723

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندهی انتظامی کرمان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه فرمانده انتظامی استان کرمان امنیت انتخابات اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، افزود: تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری به دبیرخانه جهت گزارش به رئیس جمهور ارسال نمایند.

وی ضمن اشاره به رهنمودهای رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص تاکید ویژه به امنیت غذایی و تأمین غذای سالم برای مردم کشور، اظهار داشت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم است.

کد خبر 6088255 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد