Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:31:11 GMT

مدارس شهرستان رفسنجان روز شنبه تعطیل نیستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۳۵۸۲

مدارس شهرستان رفسنجان روز شنبه تعطیل نیستند

ایسنا/کرمان مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان تاکید کرد: مدارس شهرستان رفسنجان روز شنبه ۳ اسفندماه تعطیل نیستند.

"محمد بازمانده" در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق قانون، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۸ صبح جمعه دوم اسفند آغاز و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و اگر قرار بر تمدید زمان رای گیری باشد از ستاد انتخابات کشور به فرمانداری ها اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات رفسنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مدارس شهرستان مراکز اخذ رای هستند، حتی اگر زمان رای گیری هم تمدید شود، بر اساس قانون از ساعت ۲۴ روز جمعه به بعد هیچ گونه رای گیری از مردم اخذ نخواهد شد لذا توصیه می شود مردم رای دادن را به ساعات آخر رای گیری موکول نکنند.

بازمانده تأکید کرد: تا این لحظه هیچ دستور العملی مبنی بر تعطیلی مدارس شهرستان در روز شنبه ۳ اسفندماه به فرمانداری ها اعلام نشده است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات رفسنجان با بیان اینکه روز پنجشنبه اول اسفندماه تبلیغات انتخابات پایان می یابد، خاطرنشان کرد: کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا قبل از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه اول اسفند ماه می توانند تبلیغات کنند و بعد از این ساعت تخلف محسوب می شود.

بازمانده با بیان اینکه رای دهندگان حتما باید شماره ملی خود را اعلام کنند، اضافه کرد: برای رای گیری به همراه داشتن شناسنامه الزامی است. ضمن اینکه کسانی می توانند در انتخابات شرکت کنند که تا روز دوم اسفندماه امسال ۱۸ سال تمام داشته باشند. 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات رفسنجان همچنین از انصراف ۷ کاندیدای انتخابات مجلس در رفسنجان تا صبح چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 شهرستان رفسنجان مدارس شهرستان روز شنبه رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟