Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود آغاز بهره برداری از خانه کشتی شماره یک از چند روز دیگر، فدراسیون خانه کشتی شماره دو را فعلا به فدراسیون جودو تحویل نخواهد داد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این از سوی فدراسیون جودو اعلام شده بود که با نظر شرکت توسعه و تجهیز، خانه کشتی شماره دو (شهید صدرزاده) باید در اختیار این فدراسیون قرار بگیرد، چیزی که در همان وقت با واکنش فدراسیو‌ن‌های شمشیربازی و البته کشتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی بود که اقدامات مربوط به بازسازی و مرمت خانه کشتی شماره یک (عبدالله موحد) در دستور کار بود و در آن وقت فدراسیون تنها خانه کشتی شماره دو را برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کشتی در اختیار داشت.

فدراسیون کشتی همان وقت اعلام کرد که با توجه به محدودیت‌هایی که به لحاظ فضای تمرینی دارد، تا زمانی که هتل آکادمی آماده بهره برداری نشود، خانه کشتی شماره دو را به هیچ فدراسیونی تحویل نخواهد داد.

البته در ادامه نیز فدراسیون شمشیربازی که خانه کشتی را در زمان مدیریت رسول خادم به فدراسیون کشتی به صورت چند ماهه قرض داده بود، مدعی بود که اگر قرار به واگذاری این سالن از سوی فدراسیون کشتی باشد، باید در اختیار شمشیربازی که صاحب اصلی آن بوده، قرار بگیرد و همچنان بحث و جدل در این خصوص ادامه دارد.

در همین راستا با وجودی که قرار است خانه کشتی شماره یک روز 5 اسفند آماده بهره برداری شود و از روز 6 اسفند نیز دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد در این محل به انجام رسد، فدراسیون کشتی  خانه کشتی شماره دو را به هیچ فدراسیونی تحویل نخواهد داد و همچنان شرط واگذاری این محل، آماده شدن و تجهیز هتل آکادمی است که به بودجه نسبتا زیادی برای تجهیز احتیاج دارد.

کاوه: از فخری متشکرم که برای کشتی سنگ تمام گذاشت/ عشق مسافرت نیستمعلی‌نژاد: بیشترین کمک وزارت ورزش به کشتی بوده است



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی خانه کشتی شماره دو خانه کشتی شماره یک تحویل نخواهد فدراسیون کشتی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد