Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اجراییه افغانستان در نامه‌ای به وزارت کشور دستور داد تمامی اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الخروج شوند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، رییس اجراییه افغانستان اعضای کمیسیون انتخابات این کشور را ممنوع‌الخروج کرد.

«عبدالله عبدالله» در نامه‌ای به وزارت کشور افغانستان دستور داد از خروج تمامی اعضای کمیسیون انتخابات این کشور تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام پس از 4 ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، روز گذشته نتایج نهایی را اعلام کرد. بر اساس اعلام کمیسیون انتخابات افغانستان اشرف غنی با کسب 50/6 درصد آرا رییس‌جمهور شد.

بر اساس نامه عبدالله به وزارت کشور افغانستان، آمده است که به منظور اتخاذ تدابیر احتیاطی، رییس و اعضای هر دو کمیسیون (کمیسیون انتخابات و کمیسیون شکایات) از جمله روسای دارالانشاء و معاونین آنها تا تصمیم قطعی محاکم ذیصلاح ممنوع‎الخروج بوده و حق مسافرت به خارج از افغانستان را ندارند.

گفته می‌شود که این دستور عبدالله باید اجرایی شود.

این در حالی است که ساعتی پس از اعلام قطعی پیروزی غنی در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، عبدالله عبدالله، در جمع هواداران خود اعلام کرد نتیجه این انتخابات را نمی‌پذیرد و جکومت فراگیر را تشکیل خواهد داد.

انتهای پیام/ ر

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالله کمیسیون ممنوع الخروج کمیسیون انتخابات اعضای کمیسیون وزارت کشور ممنوع الخروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • بازگشت حدود ۸۵۰ شخصیت‌ به افغانستان