Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان از راه اندازی ۳۵ شعبه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان محمد علی حمیدیان امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سامانه اطلاعات مردمی به شماره ۳۱۷۲ با هدف احصاء مصادیق و جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون نشست‌های توجیهی بسیاری با منتقدین، معتمدین و دیده بانان اجتماعی از طریق سامانه سجام برگزار شده است.

حمیدیان در ادامه اتخاذ راهکارهای موثر در حوزه ارتقاء بستر فیبر نوری و ارتباطات زیر ساخت، تاکید بر تامین تجهیزات سخت افزاری با هدف تسریع در فرایند رفع تخریب برخی سامانه ها از جمله تهیه چرخ بال با هدف ارتقای ضریب ایمنی و انتقال داده های اینترنت را از دیگر اقدامات ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی عنوان کرد.

وی ادامه داد: ارسال مستمر مصادیق جرائم انتخاباتی به حوزه های انتخاباتی با هدف صحت سنجی و تشکیل پرونده های قضایی محتمل، تشکیل کمیته رصد فضای مجازی و شبکه ها اجتماعی و تعاملی با هدف احصاء برخی از مصادیق جرائم و تخلفات انتخاباتی، تعیین اطلس امنیتی انتخابات استان و تعیین حوزه های حساس و نیمه حساس نیز از دیگر برنامه های مهم این ستاد تا کنون بوده است.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تخلفات انتخاباتی جرائم زاهدان جرائم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان جرائم انتخاباتی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان