Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاد، کمیته فوتسال هم تصمیم گرفت تا قبل از مشخص شدن زمان دقیق برگزاری این رقابت ها، با چند کشور خوب و مطرح اروپایی مذاکراتی داشته باشد تا ملی پوشان کشورمان با آمادگی بالایی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود که روز شنبه ۳ اسفند ماه قرار است رئیس کمیته فوتسال به همراه اعضای کمیته فنی با سرمربی تیم ملی جلسه‌ای را برگزار کنند تا در آن جا درباره برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: احتمال برپایی اردوی تیم ملی فوتسال ایران در کشور جمهوری آذربایجان

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که کمیته فوتسال تا الان با چند تیم مطرح اروپایی مذاکراتی را داشته و منتظر جواب این کشور‌ها برای برگزاری بازی دوستانه است. اگر کمیته فوتسال بتواند با همه تیم‌های پیشنهادی به توافق دست پیدا کند، احتمال دارد که تیم ملی در قالب رقابت‌های چند جانبه به میدان برود.

از دیگر تیم‌های خوب دنیا که می‌توان بر بازی دوستانه روی آن تا قبل از آغاز جام ملت‌ها حساب کرد، دیدار با تیم ملی آرژانتین است. آلبی سلسته‌ها (لقب تیم آرژانتین) ابتدا قرار بود ۲۰ فروردین ماه به کشورمان بیایند و ۲ بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال کشورمان برگزار کنند، اما به تعویق افتادن بازی‌های جام ملت‌ها باعث شد برگزاری این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. همچنین این احتمال وجود دارد که تیم ملی فوتسال کشورمان بخواهد پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا چند بازی دوستانه با تیم ملی آرژانتین برگزار کند.

اگر آرژانتینی‌ها راضی شوند که قبل از جام ملت‌ها با تیم ملی فوتسال چند بازی دوستانه انجام دهند، قطعاً این بهترین فرصت برای ملی پوشان ما خواهد بود تا بتواند با یکی از بهترین تیم‌های مطرح دنیا بازی تدارکاتی خوبی را برگزار کند تا با آمادگی و روحیه بالایی وارد مسابقات جام ملت‌های آسیا شوند.

شایان ذکر است که تیم ملی فوتسال آرژانتین اخیراً در مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی، موفق شد در فینال این رقابت‌ها برابر تیم ملی برزیل به برتری دست پیدا کند و ضمن عنوان قهرمانی آن مسابقات توانست جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۰ لیتوانی را هم کسب کرد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که کمیته فوتسال در پایان جلسه روز شنبه چه تصمیمی را برای بازی‌های دوستانه تیم ملی خواهد گرفت. امیدوارم هر تصمیم که گرفته می‌شود در پایان منجر به آن شود که تیم ملی فوتسال کشورمان تواند برای سیزدهمین دوره متوالی قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آورد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است.

بیشتر بخوانید: فوتسال ایران در آستانه کسب میزبانی بزرگ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جام ملت های آسیا تیم ملی فوتسال آرژانتین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان تیم ملی فوتسال جام ملت های آسیا دوستانه تیم ملی برگزاری بازی کمیته فوتسال بازی دوستانه جام ملت ها تیم ملی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!