Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:42:09 GMT

آزادراه زنجان ــ تبریز مه‌آلود است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۰۲۷

آزادراه زنجان ــ تبریز مه‌آلود است

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: آزادراه زنجان ــ تبریز مه‌آلود است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی، اظهار کرد: در حال حاضر بارش در جاده‌ها قطع شده و تردد در همه مسیرها به شکل عادی و روان در جریان است.

وی به وجود مه در آزادراه زنجان ــ تبریز و محور ترانزیت زنجان ــ میانه اشاره کرد و گفت: مه‌گرفتگی دید افقی را کاهش داده و لازم است رانندگان برای حرکت و بهره‌مندی از دید کافی از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: با تلاش راهداران روز گذشته ۱۰۰ محور روستایی گرفتار برف و کولاک بازگشایی شدند و راه ارتباطی ۳۰ روستا مسدود است و تا عصر امروز پاکسازی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی، بارش برف و باران از ساعات آینده در استان آغاز می‌شود، بنابراین از مردم تقاضا می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اجتماعی مه گرفتگی راهداری و حمل ونقل جاده ای آزادراه زنجان ــ تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول