Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@01:18:52 GMT

توضیحات ظریف درباره دیدارش با سناتور آمریکایی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۰۴۷

توضیحات ظریف درباره دیدارش با سناتور آمریکایی

وزیر امور خارجه توضیحاتی درباره دیدارش با سناتور آمریکایی مورفی اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدجواد ظریف در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران  درباره انتخابات گفت: ممکن است دلخوری‌هایی درباره انتخابات داشته باشیم و شاید افراد بیشتری تایید می‌شدند تا مردم انتخاب بیشتری داشتند، اما امروز زمان بحث نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز زمان آن است که به آمریکایی‌ها بگوییم سیاست‌های شما در قبال ایران شکست خورده است. باید آمریکا را مجبور کنیم به میز مذاکره برگردد نه مذاکره دوجانبه بلکه مذاکره 5+1 که آن را ترک کرده است.

وزیر امور خارجه گفت: نیاز داریم انتخابات دوم اسفند را از نظر کمیت بهترین کمیت را داشته باشند و از نظر کیفیت بهترین انتخاب را داشته باشند.

ظریف درباره دیدارش با سناتور آمریکایی گفت: من در سفرهای خارجی درخواست‌های ملاقات متعددی را دریافت می‌کنم از برخی نیز من درخواست می‌کنم اما من اخیرا درخواست ملاقات با دیگران نداشتم. سناتورهای آمریکایی از 20 سال قبل به دیدار من می‌آمدند و اتفاق جدیدی نیست اما این نشانگر این است که آقای ترامپ و پمپئو از شنیدن واقعیت‌های ایران در هراس هستند.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر امور خارجه محمدجواد ظریف سناتور آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد

وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: اسلام‌آباد اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی‌دهد و هر آنچه که مطابق با منافع ملی باشد انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه‌های خبری پاکستان، سناتور محمد اسحاق دار طی گفت‌وگو با خبرنگاران در پارلمان در اسلام‌آباد اظهار کرد: سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به پاکستان بسیار حائز اهمیت است و دولت به زودی رهبران جناح اپوزیسیون را در جریان کامل جزئیات و دستاوردهای این سفر قرار خواهد داد.

وی درباره طرح خط لوله انتقال گاز از ایران به پاکستان نیز افزود که ما نیازی به پنهان کاری نداریم و اگر سوء تفاهم‌های اخیر میان دو کشور حل نشده بود پس چرا رئیس جمهور ایران باید به پاکستان سفر کند.

وزیر امور خارجه پاکستان اظهار داشت: اینکه در بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پایان سفر آیت‌الله رئیسی اشاره‌ای به مذاکرات خط لوله گاز نشده است، مساله‌ای نیست؛ بحث اصلی این است که ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

وی تاکید کرد: پاکستان هر آنچه که مطابق با منافع ملی خود باشد را انجام خواهد داد و ما اهمیتی به تحریم‌های آمریکا نمی دهیم.

سناتور اسحاق درباره گزارش حقوق بشری وزارت امور خارجه آمریکا علیه پاکستان نیز گفت که ما این بیانیه را رد کرده و پاسخ مناسبی به آن داده‌ایم.‌

کد خبر 748170

دیگر خبرها

  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!