Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، طبق برنامه کادر فنی، سرخپوشان صبح امروز چهارشنبه، صبحانه را ساعت ۸ صبح صرف کردند و در ساعت ۹:۳۰ به وقت محلی هتل را به سمت ورزشگاه محل تمرین ترک کردند.

تمرین ریکاوری قرمزپوشان ایران در زمین خالد بن محمد برگزار شد و بازیکنان در دو گروه، برنامه‌های کادر فنی را به مورد اجرا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ساعت ۱۲ برای صرف ناهار به رستوران هتل می‌روند و بعد از آن راهی دبی شده و با پرواز ساعت ۱۵:۱۵ به تهران باز می‌گردند.

کد خبر 4856837

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس امارات متحده عربی تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان قهرمانی آسیا کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال خوزستان آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با سپاهان در هفته بیست و ششم در اصفهان انجام داد و آماده دیدار حساس مقابل طلایی‌پوشان می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در تمرین امروز برنامه های تاکتیکی خود را برای تقابل با سپاهان مرور کردند و آخرین نکات فنی توسط کادرفنی این تیم به بازیکنان منتقل شد.

استقلالی‌ها در این تمرین ضربه به دروازه در دستور کار خود قرار دادند و راه‌های گلزنی به سپاهان را مرور کردند.

سیروس پورموسوی در جریان تمرین بازیکنانش را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد تا از لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری برای این مسابقه قرار بگیرند.

دیدار استقلال خوزستان و سپاهان فردا ساعت 18:10 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد