Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:48:54 GMT

نتایج لیگ قهرمانان؛ 5 باخت در 8 بازی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۰۵۹

نتایج لیگ قهرمانان؛ 5 باخت در 8 بازی

چهار تیم استقلال، شهر خودرو، پرسپولیس و سپاهان بازی های خود در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشتند و تا به این جای کار تیم های ایرانی 8 بازی در این مسابقات انجام داده اند. 

به گزارش "ورزش سه"، اگر نگاه کلی به عملکرد تیم های ایرانی در این بازی ها بیاندازیم به صراحت می توانیم بگوییم کارنامه تیم های ایرانی نه تنها قابل دفاع نیست بلکه ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه همه این بازی ها در خانه حریفان برگزار شده است. تیم های ایرانی در 5 بازی از 8 بازی شکست خورده اند. اینطور نیست که در سه بازی دیگر تیم های ایرانی پیروز شده باشند. در دو بازی نتیجه مساوی برای تیم های ایرانی رقم خورده است و تنها یک پیروزی برای فوتبال باشگاهی ایران تا به اینجای کار به ثبت رسید که این پیروزی هم با بازی خوب سپاهان در برابر العین به دست آمد؛ با نتیجه جالب 4-0. 

 

تعداد گل های زده در 8 بازی از سوی تیم های ایرانی 9 گل بوده و این معدل گل 1.12 را برای تیم های ایرانی به ثبت رسانده است. هر چند در این بازی ها و تا به اینجای کار شهر خودرو گل نزده است. مجموع گل های خورده هم 15 گل بوده. این بدین معنی است که تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در هر بازی به طور میانگین 1.87 گل دریافت کرده اند. 

 

 

 

صرف نظر از اینکه چهار هفته به پایان بازی ها باقی مانده و فرصت جبران برای همه ی تیم ها وجود دارد به خصوص در بازی های دور برگشت که تیم های ایرانی میزبان هستند باید به این نکته اشاره کرد این روند در صورت عدم تغییر شرایط را برای صعود سخت خواهد کرد. از همه مهمتر در فوتبال حرفه ای امروز میزبانی دلیل قطعی برای پیروزی و میهمانی دلیل قانع کننده برای پذیرش شکست نیست و حتی تیم های موفق نزدیک به بازی هایی که در داخل خانه پیروز می شوند در خارج از خانه به سه امتیاز می رسند. از همه مهمتر ادامه ی این روند سهمیه 2+2 فوتبال باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به چالش می کشد. همان طور که پیش تر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا چهار تیم بود که اکنون به 2+2 کاهش یافته است. البته در حال حاضر سهمیه ایران 2+2 هم نیست. چرا که تیم های دوم و سوم لیگ برتر در دو مرحله از بازی های پلی آف حاضر می شوند تا به مرحله ی گروهی بازی ها صعود کنند. 

 

 

گروه a


*الشرطه یک – استقلال یک 
*الاهلی 2- استقلال یک 

 

 

گروه b


*الهلال 2- شهر خودرو صفر 
*پاختاکور 3 – شهر خودرو صفر 

 

 

گروه c


*الدحیل 2- پرسپولیس صفر 
*شارجه 2 – پرسپولیس 2 

 

 

گروه d


*العین صفر – سپاهان 4 
*السد 3 – سپاهان صفر

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایرانی بازی ها شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)