Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@16:27:26 GMT

پیش بینی زیباکلام از نتایج این دوره انتخابات مجلس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۰۷۰

پیش بینی زیباکلام از نتایج این دوره انتخابات مجلس

استاد دانشگاه تهران گفت: پیروز نهایی این دوره از انتخابات مجلس، طیفی از تندروها متشکل از جبهه پایداری، طرفداران آقای احمدی نژاد و اصولگرایان تندرو خواهند بود.

صادق زیباکلام در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پیروز نهایی این انتخابات مجلس، طیفی از تندروها متشکل از جبهه پایداری، طرفداران آقای احمدی نژاد و اصولگرایان تندرو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد میزان مشارکت مردم کلانشهرها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پایین خواهد بود، تصریح کرد: مشارکت شهروندان شهرهای بزرگ همچون تهران، اصفهان و شیراز در این انتخابات بسیار پایین خواهد بود و به نظر نمی‌رسد نرخ مشارکت در این شهرها به بیش از ۲۰ درصد برسد.

زیباکلام اضافه کرد: در شهرستان‌ها و حوزه‌های دورتر از مرکز که رنگ و بوی رقابت میان نامزدها قومی و قبیله‌ای است و توجه چندانی به مسائل ملی ندارند، رقابت و مشارکت معمولی خواهد بود.

کد خبر 411125

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صادق زیباکلام دانشگاه تهران انتخابات انتخابات 96 انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی ستاد انتخابات کشور نامزدهای انتخاباتی مشارکت شهروندان مشارکت مردمی مشارکت اراده ملت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند