Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@02:53:03 GMT

اخذ آرای مردم در ۲۶ مدرسه محمودآباد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۰۸۸

اخذ آرای مردم در ۲۶ مدرسه محمودآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرتضی نصری مدیر آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد در جلسه توجیهی مدیران مدارس که شعب اخذ رای در آن مدارس دایر می‌باشند ،گفت: هیچ مشکل خاصی دربرگزاری انتخابات حوزه اجرایی مدارس وجود ندارد وهمه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در مدارس شهرستان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و خانواده‌ها و حساس‌کردن آن‌ها به انتخابات مجلس را از جمله وظایف فعلی مدیران مدارس اعلام کرد و افزود: آموزش‌و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور به لحاظ جامعه آماری می‌تواند برای برگزاری انتخابات برای وزارت کشور و دست اندرکاران برگزاری انتخابات کمک حال باشد.
مرتضی نصری گفت: آموزش‌و پرورش هم در تأمین نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات و حضور در شعبه‌های اخذ رأی به عنوان عوامل اجرایی و هم با ارائه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات با وزارت کشور همکاری می‌کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش وپرورش مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس برای برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار استان مرکزی در این مراسم با تبریک روز معلم به معلمان استان گفت: همت معلمین نجات دهنده آینده غیرقابل پیش بینی است و این معلمان هستند با تربیت صحیح فرزندان این کشور می‎توانند آینده ساز شوند.
مخلص الائمه معلمان را همراه همیشگی ما از دبستان تا دانشگاه و مراتب علمی بالاتر دانست و افزود: هر چه بتوانیم در مسیر رفع مشکلات فرهنگیان قدم برداریم آینده بهتری را می‌توانیم پیش رو داشته باشیم گرچه معلمان امروز با وجود تنگنا‌ها همچنان برای تربیت نسل امروز تلاش می‌کنند.
مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در دو هزار مدرسه استان مرکزی فعالیت دارند گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌هایی برای گرامیداشت مقام معلم در نواحی آموزش و پرورش در شهر‌های مختلف، مراسم‌هایی توسط دانش آموزان در بیش از دو هزار مدرسه استان نیز برگزار می‌شود.
در ادامه از معلمان نمونه مدرسه حکمت تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی