Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@15:59:50 GMT

شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۲۷۵

شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی انقلاب هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان تهران (واحدهای شهر قدس، ملارد، صفادشت) گفت: «شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند و آسایش و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهر قدس، عبدالله قاسمی‌پیربلوطی صبح امروز در دیدار با خانواده ایثارگران در راستای تکریم و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا که به مناسبت چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های انقلاب اسلامی معرفی و اظهار کرد: «ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با اشاره به اینکه آسایش و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: «دیدار با خانواده شهدا یکی از وظایف اصلی مردم و مسئولان نظام است.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت با بیان اینکه مردم و مسئولان در مقابل خون شهدا و جهاد ایثارگران مسئول هستند، گفت: «دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی امروز با حضور در دانشگاه‌ها و برگزاری برنامه‌های بزرگ فرهنگی هنری و مذهبی ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.»

قاسمی‌پیربلوطی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران در چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: «بیش از 10 برنامه در ایام دهه فجر توسط دانشگاهیان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.»

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی قبور شهدا، نشست‌های معرفت افزایی و بصیرت‌افزایی، برگزاری مراسم چهلمین روز سردار دل‌ها و برگزاری مسابقه کتابخانی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهر قدس، ملارد و صفادشت عنوان کرد: «بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، معرفی شهدای شاخص دانشجو، بازدید دانشگاهیان با خانواده‌های شهدای دانشجو، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با معاونت نهاد ریاست جمهوری و راه‌اندازی سرای نوآوری و فناوری، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس شهدا و بازاکران فیلم‌های منتخب دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی این واحد دانشگاهی بود.»

قاسمی‌پیربلوطی با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر پیروزی انقلاب نیاید محدود به ده روز ایام دهه فجر باشد، خاطرنشان کرد: «این برنامه‌ها می‌تواند در راستای فرهنگ‌سازی و معرفی دستاوردهای انقلاب استمرار داشته باشد که در این واحد دانشگاهی این برنامه‌ها را از فجر 98 تا انتخابات سال 98 پیش‌بینی کردیم؛ چراکه حضور در عرصه انتخابات نیز به فرموده رهبر معظم انقلاب یک تکلیف شرعی و پاسخ لبیک به ندای رهبری است.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بصیرت افزایی فرهیختگان دانشگاهی سرمایه های اصلی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی واحد دانشگاهی شهدا و ایثارگران دیدار با خانواده واحدهای شهر برنامه ها خون شهدا شهر قدس دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است

ایسنا/گیلان رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است.

سرهنگ محمد یعقوبی ۱۶ اردیبهشت ماه با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، اظهار کرد: شهدا ستارگان آسمان‌هاهستند تا ما راه را گم نکنیم لذا باید با تمسک به وصایای شهدا با توجه به هدفی که برای خدمتگزاری به مردم داریم، گام برداریم.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین حمایت از فرزندان و خانواده‌های شهدا بویژه محافظت در برابر آسیب‌های اجتماعی، افزود: مسئولیتی بر گردن ما است که باید برای فرزندان شهدا پدری کنیم، باید به کسانی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده به آنها کمک و حمایت کرده و کمبودها را برای فرزندان شهدا جبران کنیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه استان گیلان و شهر رشت شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: شهدای شجاع، بزرگوار و خوب که زبان زد کشورهستند و افتخاری برای گیلانیان محسوب می‌شوند که باید به خاطر داشتن چنین شهدای به خودتان ببالید.

سرهنگ با بیان اینکه گیلان هشت هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار شهید، نیروی زمینی است که نشان از رشادت‌های مردم این دیار دارد.

وی با بیان اینکه شهید به واسطه شهید شدن نه تنها خودش پاک می‌شود بلکه در آن محل و مکان که دفن شده آن را پاک می‌کند، خاطرنشان کرد: شهدا واسطه فیض‌ هستند وهم به واسطه شهید شدن محیط و مکان را امن و سالم می‌کنند، اذا بودن شهدا نعمت است.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است، ماهیانه پنج هزار نفر به ایثارگران مراجعه می‌کنند.

سرهنگ یعقوبی در سازمان ایثارگران دو خط قرمز وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این موارد برخورد با کرامت در برابر خانواده‌های اثیارگران است و نه قدرت، خانواده شهدا و جانبازان باید از منظر قدرت با ما صحبت کنند. ۲۵۰ هزار جانباز در نیروی زمینی هستند و در این فضای کاری که وجود دارد ما خدمت رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند