Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز مدیریت شهری مترو را اولویت‌دارترین پروژه مدیریت شهری دانست و از تلاش برای تسریع در افتتاح ایستگاه‌های نیمه‌کاره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر درباره افتتاح فاز سوم خط ۱ مترو تبریز و گفت: در پروژه مترو، تاثیر یک نماینده دلسوز را دیدیم و با پیگیری های ایشان توانستیم مسائل و مشکلات زیادی در  این پروژه را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه افتتاح فاز سوم خط ۱ مترو تبریز زودتر از موعد مقرر انجام شد، افزود: برنامه ریزی ما برای افتتاح فاز سوم خط ۱، پایان سال ۹۸ بود که با تلاش های صورت گرفته، یک ماه زودتر این فاز را افتتاح کردیم.

ایرج شهین باهر یادآور شد: معمولا برای راه اندازی کامل یک خط، باید تست های فنی انجام شود و بر این اساس مترو تبریز در این فاز فعلا هر روز سه ساعت کار می کند. در این خط هنوز سه ایستگاه نیمه کاره است و ما تلاش می کنیم که هر سه ماه یک ایستگاه افتتاح شود.

او ادامه داد: برای ما ایستگاه میدان کهن مهم بود چراکه این ایستگاه موجب دسترسی شهروندان به مرکز شهر است که به لطف خدا و اراده اعضای محترم شورا که مترو را مهم ترین و اولویت دارترین پروژه شهر دانستند، این ایستگاه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار تبریز عنوان کرد: نگرش و توجه جدی شورای شهر به مترو موجب شد تا به اندازه هشت سال گذشته، این پروژه تحرک مالی و عمرانی داشته باشد و من از اعضای محترم شورا می خواهم که همچنان حمایت کنند تا طبق برنامه ریزی، تا پایان شورای پنجم شاهد اتمام خط ۱ باشیم.

او افزود: تلاش می کنیم همزمان با تکمیل خط ۱، فاز نخست خط ۲ که از قراملک تا سه راه امین است نیز با حمایت شورا و اخذ حمایت های اعتباری دولت، تا پایان شورای پنجم راه اندازی شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهردار تبریز اولویت دارترین پروژه افتتاح فاز سوم خط ۱ مدیریت شهری مترو تبریز نیمه کاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها