Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@03:33:11 GMT

شکایت مجیدی از امیرآبادی به دلیل نشر اکاذیب

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۵۷۲

در روزهای گذشته مهدی امیرآبادی بازیکن سابق  استقلال  و همبازی فرهاد مجیدی، در رسانه‌ها مدعی شده بود که ماجرای دوپینگ در گذشته، مربوط به اشتباه فرهاد مجیدی بوده و او مواد نیروزا را در اختیار آنها قرار داده بود؛ امیرآبادی در این باره اظهار داشته بود: پودرهایی از دبی آورده بودند؛ فرهاد به ما گفت این را بخورید، خوب است ولی نمی‌دانست که در آن ماده‌ای وجود دارد که به تازگی ممنوع شده و ما هم نمی‌دانستیم و خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد گفتند چرا جک تری‌دی خورده‌اید در حالی که من هرگز نه اهل خوردن پودر و مکمل بودم، نه موادی مصرف کرده ام!

اخبار ورزشی- حالا فرهاد مجیدی از طریق وکیل خود دست به کار شده است و همبازی سابق خود را دادگاهی کرده است تا به جرم نشر اکاذیب و پیگیری این تهمت، پاسخی جامع را دریافت کند تا این حاشیۀ دوباره اوج گرفته، به مرحلۀ بدی برسد که برای هیچکدام از طرفین مفید نخواهد بود.

وکیل فرهاد مجیدی با تایید این خبر اعلام داشت: مهدی امیرآبادی چند روز پیش مصاحبه‌ای انجام داد و در آن صحبت‌های را مطرح کرد که صحت ندارد و به دلیل نشر اکاذیب از این فرد به مراجع قضایی شکایت می‌کنیم.  اقدامات اولیه صورت گرفته و این شکایت به زودی شکل رسمی به خود خواهد گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی مهدی امیرآبادی فرهاد مجیدی نشر اکاذیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان از تأئید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی (محمود رضا جعفر آقایی) در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شده به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف و در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد.

وی تصریح کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در مسیر حفظ و اجرای نظم عمومی در جامعه بدون مماشات، عبرت‌آموز و البته بازدارنده رفتار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • شکایت از جرایم اداری به کمک وکیل کیفری