Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:40:30 GMT

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها در اسفند 98

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۷۹۱

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها در اسفند 98

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه 1398هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایسنا ، سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال جاری دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به همزمانی تاریخ اعزام به خدمت مشمولان در اسفند ماه سال جاری با یازدهمین دوره انتخابات  نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور حضور پرشور جوانان در انتخابات، تاریخ اعزام به خدمت این دسته از مشمولان را از یکم به چهارم اسفندماه تغییر داده است.

گفتنی است، مشمولان ساکن تهران بزرگ می بایست ساعت 6 صبح روز یکشنبه چهارم اسفند ماه و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

براساس گزارش سایت پلیس، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اداری و اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان نظام وظيفه ناجا سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان فارغ التحصیل تاریخ اعزام به خدمت اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، پیشتر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

دیگر خبرها

  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است