Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:29:23 GMT

کواچیچ: شکست مقابل یونایتد خیلی دردناک بود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۴۸۶۳

کواچیچ: شکست مقابل یونایتد خیلی دردناک بود

هافبک تیم چلسی عنوان کرد شکست این تیم برابر یونایتد بسیار دردناک بود ولی آنها توان جبران این نتیجه را دارند.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد به دیدار چلسی رفت که این دیدار با دو گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی مارسیال و هری مگوایر توانستند دو گل یونایتد را به ثمر برسانند.

متئو کواچیچ، هافبک میانی چلسی بعد از این دیدار درباره شکست مقابل شیاطین سرخ گفت: شکست برابر یونایتد آن هم در خانه اتفاق خیلی تلخی بود ولی باید این این دیدار را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعدی باشیم. می‌دانم که توان جبران این نتیجه را داریم. دو بازی حساس برابر بایرن مونیخ و تاتنهام داریم که خیلی اهمیت دارند و نباید زمان را از دست بدهیم.

در صورتی که چلسی برابر تاتنهام شکست بخورد، رده چهارم جدول رده بندی را از دست می‌دهد و به همین خاطر بازی با تاتنهام از اهمیت زیادی برای تیم فرانک لمپارد برخوردار است.

در همین رابطه کواچیچ گفت: ما می‌دانیم که این مسابقه برای ما بسیار مهم است زیرا تاتنهام در نزدیکی ما قرار دارد، بنابراین برای پیروزی در این بازی در خانه باید خودمان را بسیار زیاد آماده کنیم. ما هنوز در جدول رده بندی در رده چهارم هستیم پس هنوز در وضعیت خوبی هستیم اما باید بیدار شویم زیرا آنها از پشت سر می‌آیند. در بازی برابر تاتنهام باید مثل بازی‌های ابتدای فصل خودمان ظاهر شویم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین