Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص شرکت در انتخابات مجلس گفت: طبیعتاً در شرایط فعلی پاسخ فشار حداکثری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی در خصوص چگونگی انتخاب افراد نیز گفت: بسیاری از افراد امتحان خود را پس داده اند که در این امتحان نتیجه مثبت داشته و یا کارنامه آنها منفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم به کارکرد و یا برنامه رأی می‌دهند. طبیعتاً افرادی که معرفی شده اند، کارنامه روشنی دارند و برخی هم برنامه‌شان مشخص است، پس انتخاب مردم از این میان است. باید افرادی انتخاب شوند که کارآیی مجلس که به فرموده امام (ره) «مجلس در رأس امور است» بیشتر شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: انتظار من این است در گام دوم انقلاب اسلامی و تأکید مقام معظم رهبری بر جوانان و البته با احترام به دانش و تجربه پیشکسوتان، مجلس آینده رنگ و بوی جوانان بگیرد.

وی ادامه داد: من تلاش می‌کنم لیستی را انتخاب کنم که دغدغه جوانان کشور فهمیده شود.

آذری جهرمی در خصوص پیامک‌های تبلیغاتی برخی کاندیداها به مردم نیز گفت: شکایت‌هایی از مردم در خصوص پیامک‌های تبلیغاتی کاندیداها دریافت کرده ایم اما اینکه منبعی از سوی اپراتورها اطلاعات مردم را در اختیار کاندیداها قرار داده اند را نمی‌توانم تأیید را رد کنیم، اگر اطلاعاتی وجود داشته باشد، بررسی و قطعاً برخورد می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شکایت از همه افرادی که غیرقانونی و از طریق هر منبعی اطلاعات مردم را به دست آورده اند و پیامک‌های تبلیغاتی را بدون اجازه مردم ارسال کرده اند، از طریق سامانه ۱۹۵ جمع آوری و به دستگاه‌های نظارتی و مجریان برگزاری انتخابات می‌فرستیم، چون این اقدام، ورود به حریم خصوصی مردم است.

کد خبر 4856879 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب محمد جواد آذری جهرمی مقام معظم رهبری هیئت دولت انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی شورای نگهبان حسن روحانی ایران محمدجواد ظریف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی پیامک های تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌ دولت سیزدهم درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح ها و لوایح بگذارند. آنها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی در گفتگو با ایسنا، افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره های قبل دولت ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کارهای اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899689

دیگر خبرها

  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم