Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@11:07:55 GMT

اردوی تیم ملی روئینگ برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۰۰۴

اردوی تیم ملی روئینگ برگزار می شود

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، تیم ملی روئینگ کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو آماده می کند، در ادامه اردوهای خود از 2 اسفندماه در بخش بانوان و آقایان به آب می زند. این اردو تا 26 اسفند در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

افشین فرزام سرمربی آقایان، سولماز عباسی مربی بانوان، فرزین رضایی کمک مربی آقایان، هما خاتمی کمک مربی و سرپرست تیم بانوان و مرتضی قاطع سرپرست اردو اعضای کادر فنی این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی از زنجان، کیمیا زارعی از همدان و هانیه خورسند و نازنین ملایی از گیلان در بخش بانوان، میلاد اله وردیان از آذربایجان غربی، سیاوش سعیدی خرایم از تهران، بهمن نصیری از زنجان و امیرحسین محمودپور از گیلان پاروزنان دعوت شده به اردو هستند.

351 / 351 منهای فوتبال روئینگ فدراسیون قایقرانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: منهای فوتبال روئینگ فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد