Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است روز جمعه برگزار شود اظهار داشت: ما همه به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم که روز جمعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده کنیم. من از همه مردم خوب کشورمان تقاضا دارم پیش از آن که رای خود را به صندوق بیاندازند نسبت به نماینده مورد نظر شناخت کافی را داشته باشند تا با این کار حق هیچ نماینده شایسته‌ای ضایع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال / تقابل تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی

او افزود: اگر ما نسبت به نماینده‌ای که به آن رای می‌دهیم شناخت کافی نداشته باشیم ممکن است در آینده مشکلاتی برای کشور به وجود بیاید که دود این کار هم در چشم همه مردم خواهد رفت.

سرمربی گیتی پسند درباره اینکه چه انتظاری از نمایندگان جدید مجلس دارید بیان داشت: ما از نمایندگان جدیدی که وارد مجلس می‌شوند انتظار داریم به ورزش کشور بیشتر اهمیت دهند. همچنین من معتقدم از هر شهری ما باید ۲ نفر را به عنوان چهره ورزشی وارد مجلس کرده تا با پیشنهاداتش مشکلات ورزش کشور را بتوانیم حل کینم. نماینده مجلس اگر خودش ورزشی باشد خیلی بهتر می‌تواند مشکلات ورزش کشور را درک کند تا اینکه ما به نماینده‌ای رای بدهیم که اصلاً نسبت به ورزش هیچ شناختی ندارد. به هیمن دلیل همان طور که گفتم امیدوارم مردم با شناخت کافی به نمایندگان مجلس رای بدهند.

بیغم ادامه داد: اگر بتوانم با باشگاه گیتی پسند هماهنگ کنم به احتمال بسیار زیاد رای خودم را در مشهد به صندوق می‌اندازم. همچنین از همه مردم خوب کشورمان هم می‌خواهم روز جمعه در این امتحان بزرگ شرکت کرده تا با هر رایی که در صندوق می‌اندازند دهان دشمنان ایران را خواهند بست.

بیشتر بخوانید: سالن‌های فوتسالی که در ایران برای میزبانی آسیا انتظار می‌کشند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس 98 سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان شناخت کافی ورزش کشور گیتی پسند روز جمعه همه مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از میان ۲۴۵ منتخب مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم، ۴ زن متولد دهه شصت در زمره جوان ترین نمایندگان این دوره از مجلس، هستند.

در این میان، زهرا خدادادی متولد ۱۳۶۵ از حوزه انتخابیه ملکان و لیلان، جوان ترین زن مجلس دوازدهم است. همچنین فاطمه جراره متولد ۱۳۶۳ از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، زهرا سعیدی مبارکه متولد ۱۳۶۲ از حوزه انتخابیه مبارکه و بهشید برخوردار متولد ۱۳۶۰ از حوزه نماینده اقلیت زرتشتیان نیز نامشان در میان متولدین دهه شصت مجلس دوازدهم به چشم می خورد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903473

دیگر خبرها

  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران