Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار تهران امروز به ۵۴۰ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت طلای ۲۴عیار ۷۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز ۵ میلیون و ۲۷۶ هزار تومان معامله شد.

قدس آنلاین؛ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  ۵ میلیون و ۲۷۶ هزار تومان و قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم ۵ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار آزاد قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک‌میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و قیمت سکه گرمی ۹۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۵۴۰ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۶۰۳ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴عیار ۷۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۹۵۸ تومان، یورو  ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۸ هزار و ۸۳۵ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت سکه و ارز قیمت سکه قیمت طلا قیمت ارز قیمت سکه و طلا بازار آزاد قیمت هزار و ۲۰۰ تومان تومان و قیمت هزار تومان بهار آزادی ۲ میلیون ۵ میلیون قیمت طلای ۱۵ هزار قیمت طلا قیمت سکه صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان       + ۳۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان                       + ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                             بدون تغییر 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان        بدون تغییر

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳