Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در این شرایط که دشمن اقدامات وسیعی را علیه کشورمان تدارک می‌بیند ما نیازمند مجلسی بصیر و دشمن شناس هستیم که چنین مجلسی با رأی مردم در روز جمعه شکل خواهد گرفت. تاریخ انتشار: 12:28 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۹۵۷

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» امروز در حاشیه نشست هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران پیرامون اهمیت انتخابات دوم اسفند ماه اظهار کرد: در گزارشی می‌خواندم که کنگره آمریکا طی یک سال ۱۱۵ طرح علیه ایران در دستور کار خود قرار داده است بنابر این در این شرایط که دشمن اقدامات وسیعی را علیه کشورمان تدارک می‌بیند ما نیازمند مجلسی بصیر و دشمن شناس هستیم که چنین مجلسی با رأی مردم در روز جمعه شکل خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: امنیت کشور متکی به مردم است وعقبه راهبردی نیرو‌های مسلح که مولفه اصلی تامین کننده امنیت هستند در بین مردم است لذا حضور مردم در انتخابات نیز می‌تواند امنیت آفرین باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی در خصوص اعلام آمادگی برخی از کشور‌های فرامنطقه‌ای برای اعزام نیرو به خلیج فارس گفت: ما اعتقاد داریم که امنیت منطقه خلیج فارس باید توسط کشور‌های منطقه تامین شود و حضور هر عنصر بیگانه‌ای می‌تواند در روند تامین امنیت خلیج فارس اخلال ایجاد کند؛ ما معتقدیم و این اعتقاد را صراحتا در نزد کشور‌های منطقه اعلام کرده‌ایم که با همکاری کشور‌های منطقه‌ای هیچ گونه نگرانی نباید بابت تامین امنیت خلیج فارس وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

حضور حداکثری در «انتخابات» رژیم آمریکا را به بن‌بست راهبردی خواهد برد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر حاتمی وزیر دفاع کشور های منطقه خلیج فارس وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای

از روابط عمومی وزارت دفاع و تولیدات دفاعی پاکستان، خواجه محمد آصف در رأس هیاتی برای شرکت در نشست سالانه وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به میزبانی دولت قزاقستان به شهر آستانه پایتخت این کشور سفر کرده است.

وزیر دفاع پاکستان همچنین با برخی از همتایان خود از کشور‌های دوست و عضو سازمان همکاری شانگهای دیدار و در خصوص همکاری‌های دفاعی دوجانبه گفتگو کرد.

در این دیدار‌ها حوزه‌های مختلف مورد علاقه دوجانبه از جمله امنیت منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم، وضعیت افغانستان و بررسی اولویت‌های امنیت ملی، تهدیدات افراطی، مدیریت مرز‌ها و امنیت دریایی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت که این کشور به شدت نگران تشدید وخامت اوضاع در غزه است و افزود: ما همواره از راه حلی عادلانه، جامع و پایدار برای مساله فلسطین که در حقوق بین الملل و در راستای قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملت تثبیت شده، دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: پاکستان بر تعهد تزلزل ناپذیر خود به سازمان همکاری شانگهای تاکید می‌کند و مصمم به تعمیق و گسترش هرچه بیشتر تعاملات با اعضای آن است.

سازمان همکاری‌های شانگهای (SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • اجلاس امنیتی کشور‌های عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع
  • خلیج‌فارس و تبعات تغییر اقلیم