Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه ملت با حضور در انتخابات عظمت نظام اسلامی را به رخ دشمنان می کشند گفت: باید برای اینکه بیداری و هوشیاری خود را نشان دهیم حضوری باشکوه در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در پایان درس خارج فقه خود درمسجد اعظم قم، به برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام همه تلاش خود را به کار می گیرند که انتخابات باشکوه برگزار نشده و مطابق میل آنها شرایط رقم بخورد و دراین راستا همه باید به میدان آمده تا انتخابات با شکوهی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را نشانه مقبولیت نظام اسلامی دانست و بیان کرد: شرکت در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و مردم با حضور خود نشان می دهد به انتخابات که از مظاهر نظام است توجه لازم را دارند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید مردم با حضور حداکثری در سرنوشت خود اثرگذار باشند، افزود: مردم در انتخاب کاندیداها باید به مسائلی نظیر تعهد، تدین، آگاهی انقلابی، خدمتگزاری، دشمن شناسی و تخصص اهتمام داشته باشه و افراد اصلح به مجلس راه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها از هر فرصتی علیه نظام اسلامی استفاده می‌کنند، اضافه کرد: برخلاف خواست دشمنان نظامی اسلامی درایران شکل گرفته و این نظام تحول و بیداری در بین مظلومان و مستضعفان جهان ایجاد کرده است.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه ملت با حضور در انتخابات عظمت نظام اسلامی را به رخ دشمنان می کشند گفت: باید برای اینکه بیداری و هوشیاری خود را نشان دهیم حضوری باشکوه در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی مراجع تقلید انتخابات قم پای صندوق های رای نظام اسلامی نوری همدانی عظمت نظام آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند