Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال لیورپول معتقد است اتلتیکومادرید روی موقعیتی به گل رسید که حتی نمی‌شود اسم موقعیت را روی آن گذاشت! ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیرجیل فن‌دایک در واکنش به شکست یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال لیورپول در خانه اتلتیکومادرید در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: می‌دانستیم که این بازی می‌تواند نبرد خاصی باشد، به خصوص در خانه اتلتیکومادرید و با حمایت هواداران‌شان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از روی یک ضربه کرنر و در اولین موقعیتی که نصیب حریف شد، دروازه‌مان باز شد. به نظرم حتی نمی‌توان آن را موقعیت حساب کرد و در واقعاً روی خوش‌شانسی به گل رسیدند، اما در نهایت این گل لحاظ می‌شود.

وی افزود: این روش بازی اتلتیکومادرید است، در واقع فوتبال اسپانیا کمی این شکلی است. ما باید خودمان را به این شیوه بازی عادت دهیم اما می‌دانستیم که چنین بازی‌‌‌ای در پیش داریم. ما بازی را در کنترل داشتیم اما بازی مقابل اتلتیکو آسان نبود. به هر حال این هم جزئی از بازی آنها بود و باید خودمان را با این سبک بازی وفق دهیم.

رابرتسون: بازیکنان اتلتیکو طوری خوشحالی می‌کردند که انگار صعود کرده‌اندکلوپ: در آنفیلد جو سنگین واندا متروپولیتانو را تلافی می‌کنیم/ نگران بودم سادیو دیگر نتواند نفس بکشد!سیمئونه: بهترین تیم دنیا حتی نتوانست یک شوت به سمت دروازه ما بزند

مدافع هلندی سرخپوشان مرسی‌ساید در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پیام کادر فنی بین دو نیمه این بود که به همین سبک بازی ادامه و بازی سرعتی نزدیک به هم را هم در دستور کار قرار دهیم. می‌دانستیم که با این روش بازی موقعیت‌هایی نصیب‌مان خواهد شد. ما توپ را در زمان زیادی از بازی در اختیار داشتیم، اما نتوانستیم موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه اتلتیکو به وجود بیاوریم. به هر حال هنوز 90 دقیقه دیگر در پیش داریم و به منظور صعود از این مرحله باید در بازی برگشت با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید لیورپول لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید لیورپول پیش داریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899632

دیگر خبرها

  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!