Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها از بامداد روز پنجشنبه (۲۴ بهمن) آغاز شد و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (اول اسفند) پایان می‌یابد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان به‌طور همزمان در روز جمعه دوم اسفند برگزار می‌شود و در بسیاری از نقاط کشور شور و حال انتخاباتی افزایش یافته که این موضوع، نوید بخش مشارکت بیشتر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور فعالیت‌های تبلیغاتی تمامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس از بامداد روز پنجشنبه مورخ ۲۴- ۱۱- ۹۸ آغاز و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱-۱۲-۹۸ یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می‌یابد.

بیش از هفت هزار نامزد انتخاباتی تایید صلاحیت شده‌اند و بیش از ۵۴ هزار شعبه در سراسر کشور برای اخذ رأی و حضور مردم در انتخابات در نظر گرفته شده است.

به طور متوسط بین ۳ تا ۷ ناظر در هر شعبه اخذ رای حاضر خواهند بود.

به گفته سخنگوی شورای نگهبان در جابه‌جایی رأی‌دهندگان در حوزه‌های انتخابیه منع قانونی وجود ندارد، اما اگر احساس شود تعداد آرا تاثیرگذار است قطعاً شورای‌نگهبان با این موضوع برخورد می‌کند.

کدخدایی با تاکید بر اینکه تعرفه‌ها به میزان کافی و با نظارت شورای نگهبان چاپ و توزیع شده است، مطرح کرد: مدیریت توزیع تعرفه‌ها در شعب اخذ رای باید سریع و صحیح باشد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: ناظران شورای نگهبان در استان‌ها و ستاد نظارت در تهران مراقب توزیع تعرفه‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پایان می یابد شورای نگهبان روز پنجشنبه ساعت ۸ صبح تعرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد

پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی اظهار کرد: به منظور عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.

او افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه ۳ مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.

قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

او با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، ادامه داد: در استان فارس در ۲ بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد