Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی یک مغازه کفش‌فروشی با تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه در میدان بیت‌المقدس این شهر خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد سبحانی با اعلام این خبر اظهار کرد: دقایقی قبل در پی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک مغازه با کاربری کفش‌فروشی در میدان بیت المقدس، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲، ۲۴ و ۳۲ به محل حادثه اعزام کرد که خوشبختانه آتش‌نشانان با سرعت عمل موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به محیط اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در این آتش‌سوزی به دو مغازه مجاور این محل و یک سوئیت آپارتمان در طبقه فوقانی این مکان خساراتی جزیی وارد آمد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون عملیات آتش نشانی مشهد آتش سوزی میدان بیت المقدس مهار آتش سوزی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش در خودروی سواری