Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات گلستان با اشاره به انصراف تعداد دیگری از نامزدهای انتخابات در استان گفت: تا کنون ۱۷۰ نفر در رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان باقی مانده‌اند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حمیدرضا ملک حسینی ظهر امروز در حاشیه نشست استاندار با فعالان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی استان اظهارداشت: کمتر از 48 ساعت به زمان آغاز رأی گیری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس فرصت باقی مانده و تدارک لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلیه فرآیندهای انتخابات در استان از جمله مانورهایی که در روزهای گذشته داشتیم به نحو مطلوبی برگزار و تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم نیز در استان ایجاد شد.

امیر حاتمی: حضور مردم در انتخابات می‌تواند برای کشور امنیت‌آفرین باشد22 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در اردبیل انصراف دادنداختصاصی| نظر سرلیست اصلاح‌طلبان درباره احتمال قربانیِ "عارف" شدن/حضور در انتخابات برای ما پیروزی است

دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به انصراف تعداد دیگری از کاندیداهای مجلس در استان گفت: از روز گذشته تا کنون 13 نفر دیگر از کاندیداها انصراف خود را اعلام کرده‌اند؛ به این ترتیب 89 داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در استان از حضور در ادامه رقابت‌ها انصراف داده‌اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر 170 نفر در رقابت‌های انتخاباتی در استان باقی مانده‌اند که تا ساعت 8 صبح فردا فرصت تبلیغات دارند.

ملک حسینی گفت: در این دوره از انتخابات یکهزار و 389 شعبه اخذ رأی در استان پیش‌بینی شده و تمامی امکانات از جمله دستگاه‌های احراز هویت تحویل ستادهای شهرستانی شده است.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باقی مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد