Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@22:04:46 GMT

وضعيت جوي کشور در روز برگزاري انتخابات مجلس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۱۹۸

وضعيت جوي کشور در روز برگزاري انتخابات مجلس

خبرگزاری آریا- سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن پیش‌بینی وضعیت جوی استان‌های کشور در جمعه (2 اسفندماه) و همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای انتخابات شورای اسلامی از صاف و یا نیمه ابری بودن آسمان بیشتر نقاط کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی جمعه  (2 اسفند ماه) همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آسمان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، قزوین، قم،مرکزی  نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد،لرستان و کردستان نیمه ابری و وزش باد، استان فارس نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی کرمانشاه، مازندران نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و آسمان استان‌های ایلام، زنجان نیمه ابری پیش بینی می‌شود
آسمان استان‌های البرز، بوشهر، چهارمحال و بختیاری،  صاف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان استان کهگیلویه و بویر احمد و یزد صاف گاهی وزش باد،هرمزگان صاف همراه با غبار محلی، همدان و گیلان صاف تا نیمه ابری، آسمان خوزستان صاف و مه آلود ،کرمان صاف به همراه وزش باد خواهد بود.
براساس این اطلاعیه آسمان استان‌های خراسان رضوی، سمنان ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد، آسمان استان سیستان و بلوچستان ابری گاهی همراه با وزش باد شدید، گلستان ابری همراه با بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وضعیت جوی برگزاری انتخابات ابری همراه با بارش آسمان استان نیمه ابری وزش باد پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم

فعال سیاسی اصولگرا بر مشارکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: باید کار نیمه‌تمام را تمام کنیم و آرایش سیاسی مجلس را با انتخاب ۴۵ نماینده باقی‌مانده تکمیل کنیم تا مجلسی با پشتوانه مردمی قوی و در عین حال کارآمد داشته باشیم.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص میزان مشارکت در دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به تجربه مرحله دوم انتخابات‌های گذشته قاعدتاً با کاهش مشارکت روبرو خواهیم بود چرا که معمولاً در مرحله دوم انتخابات‌ها، انگیزه مردم برای حضور اندکی کمتر می‌شود.

وی با اشاره به حضور فهرست‌های انتخاباتی در این مرحله، افزود: با توجه به وجود فهرست‌های انتخاباتی متعددی که می‌توانند سازمان رأی مناسبی داشته باشند و به واسطه این سازمان رأی افراد بیشتری را وارد انتخابات کنند، انتظار می‌رود حد نرمالی از مشارکت را داشته باشیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: همواره گفته‌اند کار را کسی کرد که تمام کرد؛ بنابراین در انتخاب هم باید کار نیمه تمام را تمام کنیم و مراحل سیاسی را با انتخاب ۴۵ نماینده باقی مانده تکمیل کنیم تا آرایش سیاسی مجلس کامل شده و مجلسی با پشتوانه مردمی قوی و در عین حال کارآمدی را داشته باشیم.

وی با اشاره به آرایش سیاسی نمایندگان منتخب فعلی که غالباً از طیف اصولگرایی هستند، یادآور شد: اصولگرایان در اصول اختلاف ندارند و همگی متعهد به آرمان‌های انقلاب و تبعیت از امام و رهبری هستند اما مشی‌های سیاسی مختلفی دارند.

کنعانی مقدم با بیان اینکه سلایق مختلف سیاسی با مشی‌های مختلف به مجلس ورود کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که در بین مشی‌های سیاسی اختلاف نداشته باشند همه چیز خوب است اما اگر اختلافات سیاسی منجر به نزاع‌های سیاسی شود و به تبع آن باعث کارشکنی و اختلاف و یاس و ناامیدی شود، باید جلوی آن را گرفت.

وی تاکید کرد: نباید عده‌ای پس از انتخاب شدن، از جناح سیاسی خود سوءاستفاده کرده و یاس و ناامیدی را در بین مردم تزریق کنند.

کد خبر 750579

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • هوایی خنک و نیمه‌ابری مهمان مازندران
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران