Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صبح امروز جلسه قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ویژه تأمین نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور جناب آقای "احمد علی موهبتی" استاندار و سردار " محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان بر گزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات و تمهیدات صورت گرفته برای برقراری هرچه بهتر امنیت انتخابات پیش رو گفت: در مجموع بیش از ۲۰ هزار نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم وظیفه تأمین امنیت انتخابات استان را بر عهده دارند که بیش از ۷ هزار نیرو به صورت مسقیم مسئول تأمین امنیت صندوق‌های اخذ رأی هستند.

او با اشاره به اتخاذ تدابیری برای پیش گیری از ایجاد خلأ در امر خدمت رسانی و ارائه خدمات انتظامی و امنیتی به شهروندان در روز انتخابات گفت: با تدابیر اتخاذ شده بیش از ۶۰ درصد از نیرو‌های کلانتری‌ها و واحد‌های اجرایی استان با حضور در واحد‌های انتظامی، خدمات روزانه انتظامی و امنیتی را به شهروندان ارائه خواهند داد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مسئول اصلی تأمین امنیت انتخابات است گفت: بحمد الله با تلاش شبانه روزی خادمان مردم در مجموعه انتظامی استان تمامی تهدیدات و آسیب‌های احتمالی در برگزاری انتخابات پیش رو در نقاط مختلف استان شناسایی و تمهیدات لازم برای پیشگیری از وقوع هرگونه اتفاق امنیتی ناگوار اندیشده شده است و به حول و قوه الهی این دوره نیز مثل دوره‌های قبل شاهد برگزاری انتخاباتی امن، با شکوه و دشمن شکن در تمام کشور و بخصوص در سطح استان خواهیم بود.

در ادامه آقای احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی کارکنان انتظامی استان گفت: بحمدالله با وجود کارکنانی سخت کوش، پر تلاش و انقلابی در مجموعه انتظامی استان و در رأس آن‌ها و جود فرماندهی قوی و با تدبیر، اکنون شاهد ارتقاء امنیت و بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح استان هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه به عملکرد خوب پلیس استان در اتفاقات آبان ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: با افزایش نرخ بنزین پیش بینی می‌شد که این استان جزو استان‌های بحرانی کشور باشد، ولی با عملکرد خوب شما عزیزان، این استان جزو امن‌ترین استان‌های کشور بود و در آن مقطع حتی یک مورد خسارت به اموال عمومی نیز گزارش نشد و شاهد هیچ گونه اغتشاش و نا امنی در سطح استان نبودیم.

موهبتی با اشاره به سیل ویرانگری که ماه قبل در جنوب استان جاری شد گفت:در سیل اخیر نیر شاهد فداکاری و از جان گذشتی نیرو‌های مسلح و به خصوص نیروی انتظامی استان بودیم که علاوه بر تأمین امنیت مناطق سیل زده به یاری مردم این مناطق شتافتند.

استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص انتخابات پیش رو گفت: در حالیکه بسیاری از معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی با تبلیغات گسترده خود سعی دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند، ولی با رصد‌های صورت گرفته پیش بینیی می‌شود با استقبال خوب مردم و حضور اکثری آن‌ها در انتخابات، این بار نیز مثل دفعه‌های قبل نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده و به حول و قوه الهی شاهد انتخاباتی باشکوه در تمام نقاط کشور باشیم.

وی با اشاره شرایط امنیتی مطلوب در تمامی نقاط استان در آستانه انتخابات گفت: در روز‌های آینده انتخابات به مراحل حساس خود می‌رسد و دشمنان ما که همواره در تلاش هستند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند ممکن است دست به اقدامات ضد امنیتی بزنند که لازم است در روز‌های آتی هوشیاری ما دو چندان شود.

موهبتی در خاتمه تأکید کرد: اگر همه ما به عنوان مسئولان و دست اندر کاران برگزاری انتخابات چه در حوزه اجرایی و چه در حوزه تأمین امنیت هوشیار باشیم و با عملکردی مجاهدانه و انجام درست وظایف خود، انتخاباتی امن، باشکوه و دشمن شکن را برگزار کنیم حتی اگر در پایان انتخابات کاندیدای مورد علاقه مان نیز رأی نیاورده باشد، همه در انتخابات پیروز شده ایم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری انتخابات98 استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان برگزاری انتخابات انتخابات پیش رو امنیت انتخابات انتخاباتی امن سطح استان تأمین امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید کمال سادات در خصوص نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته امنیتی و متولیان برگزاری نمایشگاه برگزار شد، از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود، افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس