Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@08:07:55 GMT

آزمایش مثبت دو مورد کرونا ویروس در ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۷۰۰

آزمایش مثبت دو مورد کرونا ویروس در ایران

آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش جهانپور در گفتگو با وبدا افزود: ظرف دو روز گذشته موارد مشکوک به ابتلا به کروناویروس در شهر قم مشاهده شد که به محض دریافت گزارش، تیم های شناسایی و مدیریت بیماریهای واگیر و تیم های واکنش سریع در شهر قم مستقر شده و طبق پروتکل های موجود افراد مشکوک تحت ایزولاسیون قرار گرفته و از آنها نمونه آزمایشگاهی اخذ شد، در میان نمونه های ارسالی، آزمایشگاه مرجع ، دقایقی پیش نتایج آزمایش اولیه دو مورد از موارد مشکوک را از نظر ابتلا به کروناویروس مثبت گزارش کرده و برخی موارد نیز آنفلوآنزای تیپ B اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراحل بعدی آزمایشات در حال انجام است و نتیجه قطعی آزمایشات نهایی این موارد، پس از مشخص شدن به اطلاع عموم خواهد رسید.

جهانپور تاکید کرد: تیم های مدیریت و کنترل بیماریهای واگیر در شهر قم مستقر شده اند، بخش ایزوله منفی برای ایزولاسیون موارد مشکوک، تجهیز و آماده ارایه خدمت است و همگی هموطنان عزیز بویژه شهروندان قم، توصیه های بهداشتی مبنی بر رعایت بهداشت فردی و عمومی، بهداشت دست دادن( پرهیز از مصافحه و دست دادن و روبوسی) و تنفس، شستشوی مکرر دست ها با آب و صابون مایع، پرهیز از حضور در محل کار و تحصیل در صورت وجود علایم شبه آنفلونزا را مد نظر قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت ورود کرونا به ایران موارد مشکوک شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی

محمد فاضلی، جامعه شناس در توییتی در خصوص اظهارنظر اخیر جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس نوشت: مملکت نظم و نسق دولت مدرنی ندارد که تناسب اختیار و مسئولیت، و پاسخ‌گویی در برابر سخن و عمل برقرار باشد. کسانی درباره راهبرد‌های سیاست خارجی و نظامی خبر - غلط یا درست- می‌دهند که نه اختیار دارند نه مسئولیتش را می‌پذیرند. عقوبت هم نمی‌شوند. بی‌دولتی راهبرد است، عوارض فشل بودن یا چه؟   کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است دیروز در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش اتمی شد.   کریمی قدوسی نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • دستاوردهای ایران در کنترل مالاریا باوجود تحریم‌ها
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • قلیان اکسیژن پرتگاهی جدید برای جوانان/ جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • زنگ خطر مالاریای وارداتی/ مالاریای بومی نداریم
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی