Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: حضور پرشور بانوان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهسا شاه‌حسینی ظهر امروز در نشست تبیین نقش زنان و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نقش زنان در تحکیم بنیان خانواده با توجه به موهبتی که خداوند متعال به آنان اعطا کرده، بسیار اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در دهه‌های گذشته نقش بانوان در اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار برجسته بوده و حضور پرشور بانوان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان ادامه داد: در سال‌های گذشته نقش بانوان در مشارکت‌های سیاسی و مدنی برجسته بوده است و با عزت و صلابت آحاد جامعه، ایران اسلامی در مسیر توسعه گام برمی‌دارد.

شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: همکاری و هم‌افزایی آحاد جامعه به‌ویژه بانوان برای اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی برجسته و مهم است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بانوان زنان انتخابات سمنان حضور پرشور بانوان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام

دریافت 41 MB

فیلم: رمضان نوری

کد خبر 6096893

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان