Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران رشته‌ای درجه یک(پوشال معمولی) سررسید اسفند ۹۸ در بورس کالای ایران اعلام شد.

 مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای فرآیند تحویل قراردادهای آتی زعفران رشته ای درجه یک(پوشال معمولی) سررسید اسفند 98 را اعلام کرد.

بر این اساس فرآیند تحویل در قرارداد آتی زعفران پوشال معمولی تحویل اسفند ماه 98 در روز سه‌شنبه(13 اسفند) و از طریق گواهی سپرده زعفران مطابق ضوابط انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین کلیه مشتریان فروشنده و خریدار دارای موقعیت تعهدی باز موظفند بر اساس ضوابط اعلام شده جهت انجام فرایند تحویل اقدام کنند.

براساس این اطلاعیه، کلیه مشتریان فروشنده موظفند حداکثر تا روز سه شنبه  13 اسفند ماه برای تبدیل زعفران به گواهی سپرده به انبارهای شرکت زرین زعفران مشرق زمین، شرکت سحرخیز، شرکت طلای سرخ گلشید ایرانیان، شرکت نوین زعفران و اتحادیه تعاونی های روستایی خراسان رضوی مراجعه کنند.

علاوه بر این مشتریان فروشنده می توانند حداکثر تا ساعت 15:30 آخرین روز معاملاتی یعنی 13 اسفند ماه 98 اقدام به خرید گواهی سپرده زعفران در معاملات روزانه گواهی سپرده زعفران در نمادهای زعفران 9908 پوشالمعمول طلای سرخ(پ)(زعف 9908 پ 15)، زعفران 9908 پوشالمعمول نوین (پ)(زعف 9908 پ 14)، زعفران 9908 پوشالمعمول روستا(پ)(زعف 9908 پ 13)، زعفران 9908 پوشالمعمول سحرخیز(پ)(زعف 9908 پ 12)، زعفران 9908 پوشالمعمول زرین(پ)(زعف 9908 پ 06) کنند.

 تسنیم

برچسب ها: زعفران ، بورس کالا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: زعفران بورس کالا گواهی سپرده زعفران مشتریان فروشنده پوشال معمولی سررسید اسفند اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین

تین نیوز

ایالت فیلادلفیا آمریکا از لغو سفارش بزرگ ساخت قطارهای خود به شرکت CRRC چین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، دولت فدرال فیلادلفیا دلیل این اقدام خود را تاخیر چهار ساله طرف چینی در تحویل ناوگان مورد سفارش خود اعلام کرده است. شرکت CRRC قرار بود ۴۵ رام قطار دو طبقه به راه آهن فیلادلفیا تحویل دهد که به دلیل تاخیر طولانی مدت در اجرای قرارداد، همکاری دو طرف ملغی شده است.

به گفته مقام های راه آهن فیلادلفیا، این قرارداد ۱۸۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ با شرکت CRRC به امضا رسیده و مقرر شده بود که طرف چینی تا سال ۲۰۱۹ نسبت به تحویل قطارهای مورد سفارش آمریکا اقدام نماید. با اینحال، اجرای تعهد CRRC تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاده و همچنان خبری از قطارهای مورد سفارش در قرارداد نیست.

به گفته راه آهن آمریکا، شرکت CRRC قراردادهای بزرگ و مشابهی با دولت های محلی شیکاگو، بوستون و لس آنجلس نیز به امضا رسانده که هنوز خبری از تحویل قطارهای یاد شده نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود