Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان روزچهارشنبه در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس اظهار داشت: نمایندگان فرماندار نیز در تمام این شعبه ها تعیین شده و بازرسان و هیات نظارت نیز بر روند برگزاری انتخابات نظارت کافی دارند.

فریدون همتی افزود: با توجه به تقسیم کار صورت گرفته در مجموعه ستاد انتخابات استان و تمامی شهرستان‌ها، آمادگی کامل در تمامی حوزه های انتخابیه استان هرمزگان جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: وظیفه همه ما این است که زمینه مناسب برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم که خوشبختانه این امر با تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات به خوبی انجام شده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: خوشبختانه شور و نشاط انتخاباتی در استان وجود دارد و در روز دوم اسفند ماه شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم در سراسر هرمزگان خواهیم بود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هرمزگان همزمان با سراسر کشور دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی شامل سه نفر در شهرستان‌های بندرعباس، بندرخمیر، قشم، حاجی آباد و بوموسی، یک نفر در شرق این استان شامل شهرستان‌های بشاگرد، رودان، سیریک، جاسک و میناب و یک نفر در غرب این استان شامل شهرستان های بندرلنگه، بستک و پارسیان است.

حوزه انتخابیه بندرعباس شامل بندرعباس(مرکز)، بندرخمیر، قشم، حاجی آباد و بوموسی، شرق هرمزگان(شهرستان‌های بشاگرد، رودان، سیریک، جاسک و میناب)، حوزه غرب هرمزگان(شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان) است.

در این دوره از مجموع ۱۱۳نفری که به فرمانداریهای حوزه انتخابیه و ستاد انتخابات هرمزگان مراجعه کرده ومدارک خود را تحویل داده بودند ۲۰ نفر انصراف داده که ۹۳ نفرباقی ماندند و ازاین تعداد ۴۳ نفر بدلیل نداشتن شرایط احراز در هیات نظارت رد شدند.

از باقی مانده این افرد صلاحیت ۴۷نفر درهیات نظارت برای حوزه مرکزی ، شرق وغرب استان هرمزگان تایید شد و خود را برای رقابت نفس گیر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می کنند.

از این تعداد،  ۲۷ نفر نامزد نمایندگی مجلس برای حوزه انتخابیه بندرعباس، ۹ نفر در شرق استان هرمزگان و ۱۱ نفر در غرب استان در این دوره از انتخابات اجازه تبلیغات در موعد مقرر دارند.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان  فریدون همتی انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان فریدون همتی انتخابات مجلس شورای اسلامی فریدون همتی استانداری هرمزگان فریدون همتی انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات استان هرمزگان حوزه انتخابیه ستاد انتخابات هیات نظارت شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند

به گزارش «تابناک»، محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم اظهار کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح بود که همین راهبرد در مرحله اول در پیش گرفته شد. در آن زمان بالابودن مشارکت مردم تاثیرات زیادی در عرصه بین‌المللی و جهانی داشت و سرمایه اجتماعی نظام را نشان می‌داد.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که تکلیف تعدادی از کرسی‌های مجلس دوازدهم در مرحله اول مشخص شده است، انتظار می‌رود که مردم با مشارکت گسترده تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده را در دور دوم تعیین کنند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

جوکار با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین نماینده را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در هشت حوزه اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات کسب شد که در مجموع روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می‌رود چون خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: قطعا ضعف‌های احتمالی در مرحله دوم رفع می‌شود و می‌توان از این تجارب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در آینده و برای سایر انتخابات استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار