Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت دانش‌بنیان داخلی توانسته با به کارگیری حدود ۲۰۰ نفر خدمات مهمی در زمینه سیستم‌های ارتباطی، ایمنی و حفاظت الکترونیکی و مکانیکی را به اپراتور‌های تلفن همراه ارائه کند.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همه به تلفن همراه وابسته شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از مکالمه و ارسال پیامک گرفته تا انجام امور بانکی، گزارش آب و هوا، استفاده از اینترنت و انجام بسیاری از امور زندگی وابسته به تلفن همراه شده است و این موضوع تماما به سرویس دهی مناسب اپراتور‌ها وابسته است.

امکان ارائه سرویس‌های مناسب و امن از سوی اپراتور‌های تلفن همراه امری بسیار ضروری محسوب می‌شود.

یک شرکت دانش‌بنیان داخلی توانسته با به کارگیری حدود ۲۰۰ نفر خدمات مهمی در زمینه سیستم‌های ارتباطی، ایمنی و حفاظت الکترونیکی و مکانیکی را به اپراتور‌های تلفن همراه ارائه کند.

مسعود فرهنگی مدیرعامل این شرکت دانش‌‎بنیان درباره نوع فعالیت این شرکت گفت: این مجموعه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در زمینه طراحی، مشاوره، ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف سیستم‌های مخابراتی، امنیت اطلاعات و ارتباطات و همچنین اینترنت اشیا و شهر هوشمند در حال فعالیت است.

این فعال فناور درباره محصول این شرکت با نام «کنکاش» توضیح داد: این محصول مجموعه‌ای از راهکار‌هایی است برای شبکه‌های تلفن همراه که از نسل دو، نسل سه و نسل چهار در هر دو حوزه CS و PS به منظور تحلیل شبکه‌های مخابراتی پشتیبانی می‌کند.

فرهنگی افزود: با استفاده از این محصول، اپراتور‌های مخابراتی با استفاده از ابزار‌های گزارش‌دهی هوشمند و پایش قوی، می‌توانند کار عیب‌یابی و تحلیل را به آسانی انجام دهند و با به‌کارگیری سرویس‌های تحلیل مشترک مثل مصرف دادها، هزینه نگه‌داشت مشتری را کاهش و نیز باعث افزایش رضایت مشتریان شوند.

وی به جزئیات این خدمات پرداخت و افزود: از این خدمات برای دستیابی به درک عمیق‌تری از جزئیات هر یک از فعالیت‌های کاربر می‌توان استفاده کرد، همچنین از این خدمات برای فهم گزارش عناصر معینی از شبکه و نمایش نتایج در قالب نمودار‌های خطی و ستونی استفاده کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت دانش‌‎بنیان «علوم سبز» از این خدمات برای نمایش نتیجه هر گزارشی روی نقشه GIS به کمک راهنمای رنگ استفاده می‌شود و همچنین کاربر نهایی می‌تواند فرمول Counter/KPI خود را از xDR تعریف کند و داشبورد نمایش آن را ایجاد نماید.

به گفته فرهنگی، در گذشته نیاز بیشتر کشور به این محصول از طریق شرکت‌های خارجی تامین می‌شد که به لحاظ اهمیت اطلاعات مشترکین این موضوع خوب نبود، ولی خوشبختانه درحال حاضر این وابستگی بسیار کمتر شده است.

وی به دیگر محصولات این شرکت اشاره و بیان کرد: سامانه مدیریت اطلاعات امنیتی و رخدادها، تست نفوذ، دستگاه‌های رمزکننده و همچنین در زمینه اینترنت اشیا و شهر هوشمند نیز محصولاتی را تولید و به بازار عرضه شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌‎بنیان درباره میزان اشتغال‌زایی صورت گرفته در تولید این محصول گفت: فقط در بخش تولید محصول «کنکاش» حدود ۶۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و در کلیه بخش‌های شرکت برای حدود ۲۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان تلفن همراه سیستم های مخابراتی اینترنت اشیا تلفن همراه شرکت دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان توسط شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سهیل بیگدلی شامگاه چهارشنبه _پنجم اردیبهشت_ در جلسه مدیران و کمیسیون سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: اقداماتی که در استان قزوین انجام می‌شود به نوعی تولید ثروت محسوب می‌شود؛ کل رقبه‌های استان ۱۱۰ هزار مورد است و گاهی با تغییر کاربری به ۱۲۰۰۰۰ رقبه هم می‌رسد که می‌تواند ظرفیتی برای مولدسازی باشد.

وی از تعیین ۷ محور سرمایه‌گذاری در حوزه وقف خبر داد و افزود: این ۷ محور در حوزه‌های انرژی خورشیدی، صنعت، معدن، کشاورزی، آبزی‌پروری و پرورش دام سبک و سنگین مشخص شدند که تمامی ظرفیت‌های یادشده در این استان موجود است.

معاون سازمان اوقاف با اشاره به راه‌اندازی شبکه تولید دام سازمان متبوعش در سرتاسر کشور اضافه کرد: در این شبکه ۲۰۰۰۰ رأس دام سبک داریم و تولید ۱۰۰ تن شیر در روز هم توسط شبکه دامداری و دامپروری موقوفات رقم می‌خورد.

بیگدلی به مرز آبی ۴۰۰۰ کیلومتری در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: با همه مشکلات آبی که وجود دارد، محصولی که در آب داریم ۱۵۰۰ تن ماهی و در مقیاس ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم است و در حال حاضر در تولیدات این سازمان، حدوداً ۲۵۰۰ تن ماهی در داخل آب وجود دارد.

وی ادامه داد: در حوزه انرژی خورشیدی هدف گذاری‌ها ۱۱۰ مگاوات است که در حال حاضر تولید ما ۱۰ مگاوات است و با هدف‌گذاری مورد نظر فاصله زیادی داریم؛ در موضوع معدن هم ظرفیت فوق‌العاده‌ای در سازمان اوقاف وجود دارد و جهت نوع بهره‌وری از این ظرفیت برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

معاون بهره‌وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین از تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان توسط شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف خبر داد و گفت: حدود ۲۰ شرکت دانش‌بنیان ایجاد کردیم و ۱۹ شرکت دیگر هم پیشنهاد شده که نمونه‌ای از آن‌ها در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند و در حال حاضر سازمان اوقاف ۲۰ محصول با گردش مالی بالا از طریق همین شرکت‌ها تولید می‌کند.

کد خبر 747669

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳