Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در نشست مشترک عوامل برگزاری انتخابات شهرستان اردکان بابیان اینکه همه ما به دنبال برگزاری انتخابات آبرومند هستیم، گفت: انتخابات، مایه آبروی نظام و تقویت وجهه بین‌المللی کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، رئیس ستاد انتخابات استان یزد در نشست مشترک با هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردکان گفت: همه ارکان نظام در یک صف واحد هستند و هدف برگزاری آبرومندانه انتخابات را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد ترحمی بابیان اینکه تصمیم‌گیرنده نهایی مردم هستند و برنده همیشگی انتخابات مردم هستند و ما در دولت وظیفه اجرای باشکوه و قانونی انتخابات را داریم، تصریح کرد: انتخابات، مایه آبروی نظام و تقویت وجهه بین‌المللی کشور است و امیدواریم در سایه این مشارکت مردم، مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه فشارهای تحریم‌های ظالمانه در زندگی مردم وجود دارد، گفت: اما مردم علی‌رغم گلایه‌های موجود برای سربلندی کشور در انتخابات دوم اسفند شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: مسیر توسعه، تغییر و سیاست‌گذاری کلان تنها از مسیر صندوق رأی می‌گذرد و نباید با انتخابات قهر کرد لذا حتی کسانی که کاندیدای موردعلاقه آن‌ها و سلیقه آن‌ها در انتخابات وجود ندارد، در انتخابات حضور یابند.

وی ضمن ارائه توصیه‌هایی به هیئت‌های اجرایی، گفت: در فرایند برگزاری انتخابات حتی در کوچک‌ترین مورد نباید سلیقه‌ای عمل شود و ملاک عمل تنها و تنها قانون باشد.

ترحمی در پایان با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، گفت: میانگین مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور، 65.6 درصد بوده است و امیدواریم در این دوره نیز شاهد شکوه هرچه بیش‌تر این حماسه ملی باشیم.

انتهای پیام/ 90010

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات اردکان رئیس ستاد انتخابات استان یزد ترحمی برنده انتخابات آبروی نظام حماسه ملی ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور

ایسنا/اردبیل نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل درحال برگزاری است.

 اسماعیل چمنی رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی نوبت اول آزمون سراسری در استان اردبیل از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و افزود: این آزمون طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح روز پنجشنبه با ۷ هزار ۹۱ داوطلب، گروه آزمایشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه با یک هزار و ۳۶۱ داوطلب، گروه آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه با ۶۹۹ داوطلب، گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با یک هزار و ۴۰۹ داوطلب و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه با ۱۱ هزار و ۲۵۴ داوطلب در استان اردبیل برگزار می‌شود.

چمنی ادامه داد: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ هزار و ۱۷۹ داوطلب زن و ۸ هزار و  ۶۳۵ داوطلب مرد جمعا ۲۱ هزار و ۸۱۴ داوطلب در شهرستان اردبیل ۳ حوزه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد، گرمی، مشگین شهر و خلخال برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جلسه هماهنگی آزمون سراسری نوبت اول نیز طی روزهای اخیر برگزار شد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری امن، سالم و عدالت محور این آزمون در تمامی حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده است.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل تصریح کرد: استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، شرکت توزیع نیروی برق، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها در برگزاری آزمون دخیل هستند.

وی با بیان اینکه به منظور رفاه حال خانواده‌های داوطلبان پارکینگ و مساجد دانشگاه‌ها برای استقرار خانواده‌ها آماده شده است، گفت: نتیجه آزمون نوبت اول در قالب کارنامه حاوی نمرات خام داوطلبان خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. همچنین نوبت دوم آزمون نیز ۷ و ۸ تیرماه سالجاری برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مردادماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی