Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: داور بازی سر تیم ما را برید با وجود اینکه تیم هیأت فوتبال موقعیت بیشتری داشت اما می‌توانستیم ما پیروز باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دیدار دو تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان در نخستین بازی مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان بانتیجه 2بر2 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که با حضور بیش از 700 تماشاگر در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، در دقایق پایانی پس از مردود اعلام شدن گل سوم مس رفسنجان حواشی به وجود آمد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در خصوص این حواشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود با وجود اینکه مهمان بودیم اما می‌توانستیم پیروز شویم، گل سومی که ما به ثمر رسانیدم کاملا درست بود ولی داور اعتقاد داشت توپ مستقیم از از اوت راهی دروازه شده است.

عاطفه رضایی تصریح کرد: می‌خواهم بدانم جواب ما را چه کسی می‌دهد باید نتیجه 3بر2می‌شد اما اعتراضمان به جایی نمی‌رسد، بازیکن ما می‌رفت با دروازه بان تک به تک شود اما ساراشیربیگی او را متوقف کرد و چون شیر بیگی است داور حتی به او کارت نشان نداد نمی‌دانم این چه داوری است، می‌گویند علیه داوری مصاحبه نکنید پس ما چطوری صدای خودمان را به مسؤولان برسانیم داوری سرما را برید زحمت یک سال تیم را به باد داد.

وی با تاکید براینکه داروی می‌توانست خیلی بهتر کار کند ادامه داد: نتیجه بازی به گونه‌ای که باید رقم نخورد تیم هیأت فوتبال به خوبی از میزبانی‌اش بهره برد و تماشاچیان بسیاری به سالن آماده بودند حتی موقعیت‌های هیأت فوتبال بیشتر از ما بود اما تمام تلاشمان را کردیم تا نتیجه لازم را بگیریم که با اشتباهات داوری این امر محقق نشد.

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال مس خراسان رضوی شهید تیم هیأت فوتبال مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد