Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عراق گفت: محال است برای دیدار با این تیم به هنگ‌کنگ سفر کنیم. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باسل کورکیس مدیر اجرایی تیم فوتبال عراق با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور هنگ‌کنگ اظهار داشت: ما در انتظار تصمیم AFC و فیفا به منظور تغییر محل برگزاری بازی عراق مقابل هنگ‌کنگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در این کشور برای ما محال است چرا که هنگ‌کنگ هم در ساحل جنوبی چین قرار گرفته و مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده حتی منجر به فوت برخی از شهروندان هنگ‌کنگ شده است. تعدادی از بازیکنان ما و لژیونر‌های فوتبال عراق در کانادا،  سوئد یا پرتغال بازی می‌کنند و قطعا باشگاه‌های این بازیکنان هم به آن‌ها اجازه نخواهند داد که به هنگ‌کنگ سفر کنند و این سفر می‌تواند منجر به انتقال ویروس شود.

کورکیس اضافه کرد: قوانین کنفدراسیون و فیفا در این خصوص واضح و صریح است. سلامت تمامی عوامل فوتبال در این موضوع اهمیت زیادی دارد و نمی‌شود این مسئله را ساده نگاه کرد. ما در انتظار اتخاذ تصمیم رسمی و نهایی در این خصوص برای مشخص شدن محل انجام بازی هستیم.  

در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران ۷ فروردین میزبان هنگ‌کنگ خواهد بود و عراق روز ۱۲ فروردین طبق برنامه باید در خاک این کشور به میدان برود که وضعیت برگزاری این بازی هنوز مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال هنگ کنگ فوتبال عراق هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های امروز مدیرعامل و معاون ورزشی پرسپولیس برای آنها دردسرساز شده است چرا که باشگاه استقلال با ارائه شکوائیه، از رضا درویش و حسین بادامکی شکایت کرده است.

رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و فاصله بسیار کم میان دو تیم سبب شده تا هفته‌های پایانی لیگ برتر با حساسیت بسیار بالایی دنبال شود. همین موضوع به طرح ادعاهایی در خارج از زمین و از سوی مسئولین سرخابی‌ها همراه بوده که در جدیدتری مورد رخ داده، آبی‌ها از دو مدیر رقیب شکایت کرده‌اند.

صبح امروز بود که تسنیم مصاحبه جنجالی را از رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس منتشر کرد. جایی که وی در واکنش به کلیپ منتشر شده از مهدی هاشمی‌نسب جملات عجیبی را به زبان آورد و مدعی شد که کار مربی استقلال از دارو نیز گذشته است.

درویش در این خصوص گفته بود: صحبت کردن در این مورد دیگر فایده‌ای ندارد. به قول معرف همه کار کردم که بچه‌ام یک شب بیرون نماند، اما وقتی ماند، چه یک شب چه هزار شب. وقتی این کارها مداوم است، ریشه در جای دیگر دارد. باید ریشه را حل کرد وگرنه با دارو راه به جایی نمی‌بریم.

البته این تنها صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس در مورد تیم رقیب نیست و او از الآن به احتمال تغییر مکان بازی هفته آخر استقلال برابر پیکان اعتراض کرده است. درویش گفت: این‌ها از الان زمزمه‌اش را شروع کردند برای اینکه بازی آخر رقیب ما که همزمان است را جای دیگر ببرند! آنقدر نقشه این‌ها نخ نما شده که مشخص است می‌خواهند چه کار کنند. گاهی می‌گویم که ما یادمان می‌رود «یدالله فوق ایدیهم»، دست خدا بالای همه دست‌هاست!

علاوه‌بر این، حسین بادامکی نیز دیگر مدیر پرسپولیسی است که مورد خشم آبی‌ها قرار گرفته است. او در گفت‌وگو با آنا گفته بود: قبل از بازی با ذوب‌آهن به قدری استقلالی‌ها روی کوپال ناظمی فشار آوردند که در نهایت بعد از بازی به این جمله که داور بازی را به خوبی مدیریت کرد رسیدند و معلوم نیست اگر او روزبه چشمی را اخراج می‌کرد چه قشقرقی به راه می‌انداختند. آیا اگر استقلال ۱۰ نفره می‌شد همین نتیجه نهایی بازی می‌شد؟ بهتر است دوستان همه این چیزها را در نظر بگیرند و بعد در آن صورت فکر کنم خیلی از صحبت‌هایی که می‌کنند را انجام نمی‌دهند.

پیگیری‌های خبرنگار "ورزش سه" نشان می‌دهد که همین اظهارات سبب شده تا باشگاه استقلال به‌صورت رسمی از مدیرعامل و معاون ورزشی پرسپولیس شکایت کند. آبی‌ها از ارکان قضایی فدراسیون درخواست کرده اند تا به‌خاطر اظهارات خارج از مسئولیت دو مقام سرخ‌پوش و توهین مدیرعامل پرسپولیس به مهدی هاشمی‌نسب، آنها را با جرایم سنگینی روبه‌رو کند.

دیگر خبرها

  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند