Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:59:26 GMT

اعلام مهلت نهایی تبلیغات

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۸۲۶۸

اعلام مهلت نهایی تبلیغات

بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور، ساعت ۸ صبح پنجشنبه اول اسفند پایان مهلت تبلیغات است.

به گزارش خبرگزاری شببستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور، ساعت ۸ صبح پنجشنبه اول اسفند پایان مهلت تبلیغات است.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

با عنایت به مفاد ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تبلیغات نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱-۱۲-۱۳۹۸، به پایان می‌رسد و هر گونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع می‌باشد؛ لذا از کلیه احزاب، گروه‌های سیاسی، نامزدها، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هر گونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز نموده و هنگام حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هر گونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس، بروشور و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) خودداری نمایند.

با اتکال به خداوند متعال امید است در روز جمعه مورخ ۲-۱۲-۱۳۹۸ که مصادف با اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است شاهد حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی و خلق حماسه‌ای دیگر باشیم.

ستاد انتخابات کشور/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور ستاد انتخابات انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رفیعی  گفت:طبق تقویم انتخابات دور دوم دوزادهمین مجلس شورای اسلامی، تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ساعت  ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.


وی افزود: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.


به گفته رئیس ستاد انتخابات استان دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود